• Zack

Helkroppstråden

Zack skrev 2014-01-09 19:14:13 följande:

Vilka bilder C! Vet knappt vilken jag ska välja att kommentera på, men det fick bli den här. Makalöst sexigt och fantastiskt läcker kropp :)

Oops, bilden kom visst inte med, men som sagt, du är en skön böna CW ;)
  • Zack
    NyttNamn skrev 2014-01-09 18:22:25 följande:

Pour some sugar on me...
    Nice ass NN, trist att jag så sällan kan se dina bilder på telefonen. Kan t.ex bara se den ena just nu.
  • Zack
    I Rose I skrev 2014-01-09 19:36:13 följande:

Få se om det blir rätt nu. smile1.gifphps7owlX49441.jpg

Otroligt välsvarvat där I Rose :)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-09 22:14:02 följande:

Känner mig lite

Modig idag smile1.gifphpgJC6Oj60168.jpg

Ensam, du ser som vanligt helt vidunderlig ut och den nya hårfärgen klär verkligen dina fina blå ögon. Alltid lika vacker att se på :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 10:01:08 följande:

Härliga Mangoo. Så blev det TGIF iallafall....fredagen och helgen är räddad! I övrigt en snygg skruvform du har på kroppen på översta bilden. Lite Turning Torso över den ;)
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-10 09:59:22 följande:

Bakdelsfredag? phpKh9mNX68146.jpg

Utmärkt förslag ensam, och som vanligt en alldeles förträfflig och åtråvärd bild på din läckra rumpa.
  • Zack
    pillan3 skrev 2014-01-10 10:09:13 följande:

Följer baktemat Flört 

Gör du helt rätt i Pillan. Ett riktigt mästerverk till bak det där ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 10:53:34 följande:
    Är också lite hängig här men med dina snälla ord känns det genast lite bättre {#emotions_dlg.flower}!!
    Zack skrev 2014-01-10 10:44:05 följande:Härliga Mangoo. Så blev det TGIF iallafall....fredagen och helgen är räddad! I övrigt en snygg skruvform du har på kroppen på översta bilden. Lite Turning Torso över den ;)
    Kan du vrida mig rätt tror du Drömmer?Busar Förvånad.... med vilken hjärna Skrattande{#emotions_dlg.djavulsk}??

Det vet du att jag kan. Lite handyman finns det allt i mig. Röra lite "där", skruva lite "där" och så tror jag nog att jag har fått vridit dig till en annan position ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:08:12 följande:

Börjar ju bli lite smått ringrostig i min ålder (man är ju ändå en bra bit över 30 Flört) så det kan nog behöva smörjas lite här och där för att kunna räta upp na´Obestämd.
    Lahall skrev 2014-01-10 11:02:07 följande:Ja vad säger man
    GRATTIS till den man/kvinna du bestämmer/bestämt dig för att tillbringa ditt liv med.
    Haha tack.... ska framföra det Skrattande!
    Jo så är det ju när man börjar komma upp i åren ;)....vi kan ju fortsätta med att jag kommer förbi i helgerna och ger service med efterföljande besiktning, så ska du se att du klarar vardagarna galant ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:36:12 följande:
    Om du lovar att bjuda på rikligt med grädde också Drömmer??
    Zack skrev 2014-01-10 11:32:40 följande:Jo så är det ju när man börjar komma upp i åren ;)....vi kan ju fortsätta med att jag kommer förbi i helgerna och ger service med efterföljande besiktning, så ska du se att du klarar vardagarna galant ;)
    Hmm... har upptäckt att det är viktigt att vara ärlig och öppen med sin ålder härinne... vill ju inte bli beskylld för att framställa mig själv i yngre dagar än vad jag faktiskt är Flört.

Ålder är bara ett tal och ett mentalt tillstånd. Jag slutade själv att följa med i min ålder när jag passerade 30...det var också ett par år sedan nu. I ditt tillfälle vill jag dock säga att du fortfarande liknar en nyutsprungen ros, så 20, 30 eller 40 år, vilken skillnad gör det när man ser så bra ut som du gör ;)
Svar på tråden Helkroppstråden