• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:16:08 följande:

Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss

Hehe!

Om jag inte minns fel så var du själv huvudperson i ett sånt ganska nyligen! ;)

Gott nytt år!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 20:23:51 följande:

Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!

Beror ju på hur man ser på saker och ting om det är roande eller inte men visst finns det ett allvar också.

Respektlös jargong i ett offentligt rum om en person som finns närvarande är inte snyggt helt enkelt.
  • Aros02

Önskar alla o tråden en trevlig fortsättning på kvällen. Tänker inte va partypooper mer!

De som fattat vad jag vill ha sagt har förmodligen gjort det för länge sen. Andra kommer aldrig förstå men det är lugnt!

• Aros02
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 20:05:11 följande:

Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera

Ok, jag har slutat. Här får du en kram!
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-01 20:51:24 följande:

Håller helt med! Helt rätt! God fortsättning! 

God fortsättning Quexet!

Sorry!
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-02 20:11:25 följande:

Nu vart det tyvärr inget glas igår (sonen ville stanna hemma ist). Får ta igen det imorgon tror jag! 

Tack för blomman Quexet! Fyller lungorna med doften å sätter den bakom örat! :)
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-02 20:48:54 följande:

Hmm, får tjata lite på sambon då! Hoppas att den luktar liljekonvalj, för det var en sån jag skickade! 

Jodå, den luktar precis som Röda liljekonvaljer brukar göra! ;)
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-03 10:54:33 följande:

Haha lökar! Den har man inte hört på länge

Lökigt!
  • Aros02
    tommyt skrev 2015-01-03 10:51:43 följande:

Älskar Milfar.. dom vet vad dom vill och vågar be om det!

Couldn't agree more! De vet att tiden rinner ifrån dem och tar därmed vara på stunderna av lycka! :)
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-03 11:17:23 följande:

Hahaha va?

Eller så är man en vuxen människa som vet vad man vill och vågar stå för det man måste inte vara gammal för att vara milf

Varför tror du att jag Skriver om dig?
Svar på tråden Helkroppstråden