Helkroppstråden
Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss
Om jag inte minns fel så var du själv huvudperson i ett sånt ganska nyligen! ;)
Gott nytt år!
Oj här har man missat drama ;) Skönt att jag inte var inblandad för en gångs skull :P Gott nytt år på er allihopa! Puss puss
Det var väl kanske det jag menade med "för en gångs skull" hörru. Sen att det råkade vara så att jag var otroligt uttråkad den kvällen och bara satt och skrattade för mig själv åt alltihop är ju en annan femma ;) Måste ju roa sig på nåt sätt! Er diskussion kändes inte riktigt lika roande!
Önskar alla o tråden en trevlig fortsättning på kvällen. Tänker inte va partypooper mer!
De som fattat vad jag vill ha sagt har förmodligen gjort det för länge sen. Andra kommer aldrig förstå men det är lugnt!
Äsch sluta tjaffsa! Kramas mera
Håller helt med! Helt rätt! God fortsättning!
Nu vart det tyvärr inget glas igår (sonen ville stanna hemma ist). Får ta igen det imorgon tror jag!
Hmm, får tjata lite på sambon då! Hoppas att den luktar liljekonvalj, för det var en sån jag skickade!
Haha lökar! Den har man inte hört på länge
Älskar Milfar.. dom vet vad dom vill och vågar be om det!
Hahaha va?
Eller så är man en vuxen människa som vet vad man vill och vågar stå för det man måste inte vara gammal för att vara milf