• Nanime

Helkroppstråden

Bonnevier skrev 2013-01-17 21:46:24 följande:
    kanske en liten konstig fråga, men vilken kroppstyp (päron,rak, kurvig m.fl.) anser ni att jag har? Känner inte riktigt att jag är någon enskild utan mer en blandning av flera. Men väldigt svårt att se på sig själv. Intressant att se vad andra tycker! (:
    Jag skulle säga att du har tendenser till timglas, men du är fortfarande lite för slimmad för att få en riktigt snygg effekt av den formen. Så man skulle kunna säga, slimmad, kvinnlig med tendenser till timglas. Hade jag fått välja så hade jag dock sett lite mer kurvor på din kropp för att få en starkare timglasfigur. .

Så ser jag iaf :P Sen handlar det nog lite om personligt tycke också. Jag, som jag sagt tidigare i tråden, är inte så mycket för riktigt slimmade, deffade kroppar när det kommer till sexuell attraktion men jag kan tycka att det är snyggt att titta på ;) 

• Nanime
    Anonym (first time) skrev 2013-01-18 11:01:52 följande:

Efter att ha född ett antal barn Glad så tog jag
    beslutet att "fixa" lite på mitt yttre då naturen
    hade satt sina spår.
    Vad ni tycker eller inte tycker om det, är inte intressant för mig.
    Det viktiga är att jag är nöjd med mig själv.
    Jag kan lova att det finns många
    män och kvinnor som är nöjd med mig Flört
    Ja, vad ska man säga.. Din kropp är helt awesome! Även om den inte faller mig i smaken personligen utifrån vad jag som mest gillar.
    Man ska göra det som man känner blir bäst för en själv, så man själv mår bäst och så man trivs så bra som möjligt i sin kropp!
    Med den kroppen förstår jag helt klart att du är nöjd med dig själv och att du får en hel del uppmärksamhet!
    Jag är övertygad om att du var lika fin innan men man ska ju trivas med sin kropp också så Solig
    Jag tror att det är många som inte vågar fixa vissa saker som dom mår jättedåligt över på grund av den "bimbostämpel" det fortfarande verkar medföra.. Men man ska våga göra det som kan få en att må bättre! {#emotions_dlg.flower}
  • Nanime

Hm.. så det är den nya bildtråden som gäller nu eller? :S Jag har bilder jag vill lägga upp men är inte medlem än :(

• Nanime
    Putt B skrev 2013-01-22 10:25:43 följande:
    Ansökt om medlemskap..
    Jag har gjort det :/
  • Nanime

Jo men jag slänger in denna här också ;) Mer avklätt än så här kommer det liksom ändå inte bli för min del :P

• Nanime

Bara för att jag är på så bra humör så bjuder jag på en påklädd bild från igår kväll innan jobbet(jobbat i natt)!
    Ingen slår mjukisbyxor och linne när man är trött och ska iväg och jobba natt xD

God "natt" på er :) nu ska jag krypa ner i sängen helt ensam..

• Nanime
    Mattias39 skrev 2013-01-25 08:36:20 följande:

Som Gott, Nanime...och TACK för din bild!!! Glad
    Jag trodde faktiskt att  det var i stort sett omöjligt att vara snygg i mjukisbyxor...men du visar att jag hade fel: Du är skitsnygg!!! Flört
    Du vet, det är inte kläderna som gör det ;) det är.... eh... hm.... utstrålningen :D
    Tack tack, snygging :)
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-01-25 09:33:20 följande:
    Låter sorgligt....

Fan så snygg du är, Nanime....loveshower
    Sorgligt? Nje.. det var mitt beslut :P
    lite ensamt och tomt är det dock :/

Tackar Solig
Svar på tråden Helkroppstråden