Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:13:37 följande:
    Vilka fina bilder ni lagt upp! Jag kom på att jag lovat nåt bidrag...så här då ! Oskyldig
    Vilket bidrag sen, Allie, herrejävlar alltså, du får mig osökt å tänka perfektionism, inget jag kan göra nåt åt. Inget jag vill göra nåt åt. Min tankegång !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    George 1 skrev 2013-03-11 13:52:16 följande:
    Det är dags att rösta på vilken dam resp man som är " hetast" !
    Nä, det är det inte. Och det kommer aldrig bli dags heller....

Idiotiskt idé !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    George 1 skrev 2013-03-11 14:14:03 följande:
    Aha, en liten snuskis som tittar på brudarna......
    Motivera varför inte ? 
    Folk skall må bra av att posta här, det är en "feel-good tråd" ingen tävlingstråd. Och det vet du så jävla väl om redan, George, fattar inte varför du kommer med ett sånt korkat förslag. Eller jo, du gör det för att provocera, det fattar ju vem som, men det är ett patetiskt försök, det måste jag erkänna.....

• Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 16:29:41 följande:
    Mäh...skulle ju citera mer. Anton å straight arrow å ja ni vet. Tack hur som! :)

[/quote]
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-11 14:57:04 följande:

Nanime, Nanime....jag älskar bilder på Gudomligt vackra kvinnor som döljer mer än dom visar......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-12 10:57:06 följande:
    Ja, jag gillar rosa underkläder i alla former...Oskyldig

Och så undrar jag fortfarrande vart min fotograf tagit vägen...?

Men spegeln är min agerar  sålänge!
    Ibland, Allie, så är kommentarer överflödiga !!!
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-19 09:56:08 följande:
    Suddigt som vanligt... funderar på att byta kamera :P
    Vacker. Som vanligt.Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (lo) skrev 2013-03-19 15:19:28 följande:
    Kan göra!! Man får ju inte visa så mkt i denna.
    Nä.
  • Anton Chigurh
    Anonym (lo) skrev 2013-03-19 18:41:13 följande:

Nog med skitprat, jag säger det rent ut. Du är fanimej nåt av det vackraste jag sett. Makalöst grann.

Tack....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-21 10:41:59 följande:
    Får se om denna bild ryker, trots att det bara är en rumpa Solig

Utan trosor..
    Det gör den, Allie, eftersom du är i fel tråd, men jag hann se den, så det må va hänt. Helt jävla otroligt så grann du är....Glad
Svar på tråden Helkroppstråden