• Aros02

Helkroppstråden

villaste skrev 2015-01-03 11:23:32 följande:

Det tror jag inte, vet att du inte gör det! Men det lät så nervärderande det du skrev ang milfs, precis som om de är hur desperata som helst och ligger på sin dödsbädd

Nej då missuppfattar du mig. Att inse att man bör ta tillvara på livets godbitar har som du säger inget med ålder att göra utan med mognad. Det jag skrev är tillspetsat, det är jag medveten om. Observant av dig att ifrågasätta! :)
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-03 14:15:55 följande:

Grymt uttråkad idag!! Vad 17 hittar man på när man bara är hemma?

Tjaaa..om jag säger att det där var en läcker bild så kanske du får lite roligare hemma?
  • Aros02
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-04 13:18:01 följande:

Den gamla: "Bättre ligga inne och slicka springa än vara ute och springa slinga". Passar nog huvudvärken bättre idag tror jag. Så få avböja och ta två Alvedon...

Hahaha!

Bättre å springa slinga å slick springa resten av dan säger jag, än att behöva välja av två goda ting! :)
  • Aros02
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-04 13:01:45 följande:

Härligt med sol ute

Blir en löprunda idag

Någon som ska med?

Just idag gör springa för fort för mig, en annan gång kanske. Promenad strax. Fin mun du har, e du Betty Boops blonda syrra?
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:13:46 följande:

Sol här med  

Ser jag det, vackert pillllan! (E det fyra l? Blir temporärt dyslektisk när jag läser ditt nick!)

Solbrillor på!
  • Aros02
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 15:16:44 följande:

Stämmer! Jag är 90% charm och 10% muskler....

Jag e precis tvärtom!
  • Aros02
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-04 14:57:15 följande:

Haha aaa Betty boobs hemliga syrra

De ena behöver inte utesluta de andra

Slicka och springa.. Söndagen är lång

Precis! Å nu e "springandet" avklarat!..
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:32:51 följande:

Japp! De e fyra L i mitt namn! Kan ju vara så mina bilder kanske bidrar till din temporära dyslexi hahahah

Mycket möjligt för att inte säga troligt att du har rätt! De där läpparna är väldigt aptitretande minst sagt!.. Visuell sockervadd!
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 18:10:53 följande:

Haha...då har vi löst din dyslexi  

ja aptitretande kan de bli, det beror helt och hållet vad som kommer mellan läpparna! Hahaha

*känner att jag börjar spåra ur nu* hahaha

Ähh, vadå spårat ur?? Du har ju knappt börjat tycker jag!. Kör på bara, berätta mera, jag kommer ikapp senare å fyller i om jag tycker du glömmer nåt av vikt!... ;)

Seså, bara köööör!.. :)
  • Aros02
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er!

Halloj Beverly!

Gillar ditt hår!! :)
Svar på tråden Helkroppstråden