• Aros02

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-17 18:25:51 följande:

Tack :) Nu lägger jag inte ut något värre än vad som finns på min insta så det är nog lugnt :) Är inte den oroliga typen heller för den delen ;)

Jsså har du insta också, nu måste jag också skaffa!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2015-01-17 18:24:44 följande:

Hej snygga du!  

Tack du men allt är relativt och smaken e som baken. En selfie från tidigare idag:

• Aros02
    Pillare skrev 2015-01-17 23:42:48 följande:
    Jag pillar, det är mitt jobb.
    Petting heter det!
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2015-01-18 13:03:36 följande:

Jag och den mest UNDERBARA KVINNA gud har skapat, min Celine, tog en svängom i höladan igår, det blev ett pass på 6,5 timme. Tiden stannade. Bokstavligt talat. Så underbar ÄR hon, herre jävlar alltså, det säger jag bara.

Att bära den underbaraste av dom alla fram till bingen.....veta vad som väntar.....gud i himmelen, vilken känsla.....jag ÄR den lyckligaste mannen på hela det här förbannade klotet. Hur lätt som helst.

Kram //Anton

Firar ni nåt särskilt, typ förlovning eller så, eller e det bara en vanlig lördag tillsammans? :)
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-18 14:02:19 följande:

Då det efterfrågades rumpor får jag väl vara så snäll o kasta in en bild! 

Fin rumpa å fin bakgrund också!
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2015-01-18 15:19:38 följande:

En helt vanlig lördag, Aros, och jag hade en tid å passa, annars hade det blivit mer än 6,5 timme i bingen.

Sa jag att Celine är den underbaraste av dom alla....

Jodå!

6,5 timme bingpass i tidlöst njutningstillstånd, bra "skit"!!
  • Aros02
    Celines Essence skrev 2015-01-18 15:57:17 följande:
    Gullig du är
    Påven Johanna skrev 2015-01-18 15:47:26 följande:

Ja, väldigt söta! Men de måste väl vara hjulbenta också, tycker jag.

Haha!... Ja, det kan man ju tro

Men helt seriöst har jag, lite väl sent i livet, upptäckt hur bra sex kan vara... På ett väldigt varierat sätt
    Verkar inte direkt ovanligt om man läser här. Många som suttit fast i dåliga äktenskap och relationer där glöden falnat för länge sen. Å sen upptäckt eller återupptäckt sex på nytt. Men då ska det tas igen med en jävla fart verkar det som.. Har aldrig hajat det där! Huvudsaken är väl att man hittat nån att gå på upptäcksresa med. Med den personen borde man ju ha all tid i världen! Inte stressa. 

Har väl inget med er att göra, konstaterar bara.
  • Aros02
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-18 19:35:38 följande:
    Blixtar och dunder, ersätter du för synskador?
    Du har en väldig associativ förmåga Takfläkt! Du borde skriva sångtexter (raptexter) eller nåt. Dikter kanske? ;)
  • Aros02
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-18 20:10:01 följande:
    Tror du det fungerar? Tack för omtanken.
    Ja för fan! Men du kanske redan håller på med nåt åt det hållet, vad vet jag?
    Så vitt jag vet så har metaforer med associativ förmåga att göra. Som används konstnärligt i låttexter å så!
  • Aros02
    NyttNamn skrev 2015-01-18 20:22:10 följande:
    Tjusigt! Häller socker på också!
Svar på tråden Helkroppstråden