• Aros02

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-01-26 21:09:46 följande:

Bortförklarningar är alltid dåliga, fast relevant förklarning till varför, kan ju inte vara dåligt. Har jag ett ideal så kommenterar jag ju utefter det när jag lite lätt tappar andan, allt annat hade ju varit dåligt enligt mig då jag isåfall hade sagt någonting jag inte tycker.

Jag tycker ju om mitt smala ideal. Med det säger jag inte att det motsatta inte kan va fint för hur många andra som helst. Det blir bara inte något som jag kommenterar då det skulle kännas falskt utav mig att säga nått som inte har något bakom orden. 

På samma sätt som det känns som de få som kommenterat mina bilder, gör det för att de faktiskt uppskattar rätt smala mig som motiv eller mitt leende, eller vad som än får dem att skriva en kommentar.

Få genuina uppskattas ju mer än en stor massa som skriver "bara för att". Jag är inte för alla och alla är inte för mig, det är ju så det är för alla. 

En stilfull bild kan dock uppskattas, men man måste ju ändå gilla motivet annars så är det ju på sätt och vis bluff och kommentaren således inte speciellt betydelsefullt på riktigt.   

Jag ser det annorlunda. Jag har också mina preferenser men de håller jag för mig själv. Ord har makt och kan användas positivt, uppbyggande och inspirerande och i motsats också förståss. Det här är väl ingen tävling i "ärlighet" heller? Positiva ord gör gott anser jag och jag kan ge de mest olika kroppar komplimanger. Betyder det att jag är oärlig och kommer med tomma ord då? Blir mina ord urvattnade?
  • Aros02
    Jon the papa skrev 2015-01-26 21:36:32 följande:

Jo då och det är ju din fulla rätt att se det som du ser det :) 

Att positiva ord gör gott det är såklart sant. Och även det motsatta är ju sant. Positiva ord har väl ingen någon gång mig veterligen talat illa om. Och negativa ord om utseende i denna tråd är ju rätt avskyvärt. Däremot va jag bara med om det någon gång i begynnelsen när det va någon väldigt smal som la upp bilder på sig som fick utstå en del bitterheter. 

Kan du ge en stor variation utav kroppar komplimanger då är det väl bara ett stort "fuck yea!" på den. Go for it. 

Det är ju bara du som vet ifall du ger oärliga positiva kommentarer, vilket inte är "fel" Däremot så är de ju i realiteten tomma då. Fast då de kommer i textform så lever man ju i den underbara världen "internet" här. Så är de upplyftande ord så "go for it" liksom. Är ju inget "dåligt". 

Men nu handlade det om avsaknaden utav kommentarer kontra massa kommentarer. Många känner ju att tycker man inte någonting är kanske fint/attraktivt/stilfullt/osv så kommenterar de helt enkelt inte om det. Varför skulle man det? 

Men man får gilla olika :) Och så länge som man inte skriver något dumt mot någon annan så får man ju änna göra som man vill. 

Men jag kommer aldrig skriva något som jag inte tycker. Då går jag liksom emot mig själv. Och så verkar ju mer tycka också. Eller så missar man bara en hel jävla massa bilder då sidorna rasar på i grym takt XD 

En har ju annat att göra på dagarna ibland också :D

Är avsikten och intentionen god så får orden automatiskt kraft, väldigt enkelt. Att skriva positivt när man tänker negativt fungerar inte särskilt länge!
  • Aros02
    Maria 434 skrev 2015-01-27 09:43:05 följande:

Tänkte väcka upp er så här på en regnig tisdagsmorgon... Våtdräkt på:

Osedvanligt enkel att prova (för att vara våtdräkt)

Läckrare än lack eller latex! Har alla fördelar de har och kan ju dessutom användas till vattensport! :)
  • Aros02
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 08:28:08 följande:

Snart dax o dra iväg till jobbet! 

Underklädesmodell?
  • Aros02
    Celines Essence skrev 2015-01-30 14:51:07 följande:

Passar på att önska trevlig helg, med en bild som jag tog i höstas

Vackert Celine! Runt, mysigt, mjukt. Vill klappa!
  • Aros02

Skulle varit på middag nu, men nån avböjde så jag får pussa tråden på alla hjärtans dag istället!

• Aros02
    kanalltidblibättre skrev 2015-02-17 20:11:35 följande:

Haha,

jag trodde det var fråga om någon cat fight som vanligt men nu begrep jag att jag som vanligt bara var otydlig    Ledsen för den tillfälliga trakasseringen som det blev

Din jevla uppviglare och intrigmakare! :)
  • Aros02
    Beverly Marsh skrev 2015-02-21 21:35:08 följande:

Själv ska jag snart ut och svänga mina kurviga Skål

Rättat ett stavfel bara!
  • Aros02

Om någon väntar på en reset av tråden, ett positivt startskott och nya tag, så är det här inlägget ett sånt tecken.

Så alla ni som håller inne med vackra, snygga och sexiga bilder, redan tagna, eller bara på idéstadiet, ni kan börja posta dem nu. Låt generositet och värme flöda i kommentarerna!

Kör hårt! :)

Svar på tråden Helkroppstråden