Helkroppstråden
Ja du de sitter där de sitter, har inte gjort något för att få dit dem om man säger så. Kroppen skapar människan utefter de förutsättningar som vi ger den...
Det där var lagom magrutor på en tjej :)
Ja du de sitter där de sitter, har inte gjort något för att få dit dem om man säger så. Kroppen skapar människan utefter de förutsättningar som vi ger den...
Det där var lagom magrutor på en tjej :)
Din stackare magen står verkligen åt alla håll!! Eller inte!! Hoppas det smskade...
Magen full av julbord, jösses..! God natt på er :)
Tack! Ta bort möjligen å lite och lägg till förbaskat istället så blir det mer verklighetstroget...
Ser extremt skönt och härligt ut...!!
Möjligen lite ensamt...
Vackra kroppar är härliga att beskåda... Grymt kul att så många vågar bjuda på sig själv... Någons bilder får det att klicka till lite extra inget konstigt med det...
Fortsatt härliga bilder från alla. Sen kan jag inte hjäla att det finns en favorit. Trevlig lördag!
Jasså vad synd! Har du inte heller någon som kan hjälpa till att tvåla in ryggen? ????
Ah...då förstår jag precis hur du menar...
Känns igen...alltför väl tyvärr...
Bläää idag är jag inte så stark!! Är bokstavligt talat aldrig sjuk (jo kanske en gång vart femte år eller så...) Tar mig från soffan till sängen å så till soffan igen... Är så mycket jag hade planerat idag men orkar liksom inte!! Sitter på sängen å funderar fick inte ens på mig tröjan innan det tog stopp...