• Zack

Helkroppstråden

Anonym (mmmh) skrev 2014-07-15 10:54:00 följande:
    Du får gärna ta, de är lite "speciella" brownies ;))
    "Speciella brownies"? Nu blir jag ännu mer nyfiken...både på dig och på kakan ;) Tror vi två kunde ha en riktigt trevlig fika ihop. Jag kan ta med kanelbullar och havreflarn, så kan vi se vad det hela leder till ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-15 14:32:35 följande:

Utomordentligt snyggt och tilltalande :) Tycker mig inte ha sett den där fågelflocken förut. Nytaggad?
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-07-15 18:00:09 följande:

Dags för en helkroppsbild, det har ni förtjänat FlörtHjärta

Och för den bilden förtjänar du ett stort WHAOOO!! Vilket mästerverk till smide. Jag är fullständigt betagen av din kropp :)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-07-15 19:08:44 följande:
    Åh så fina ord! Skäms
    Till en kvinna som dig är det inte svårt att finna mängder med synonymer till "vacker".
  • Zack
    Anonym (Hej...) skrev 2014-07-15 21:12:16 följande:

phpygjSNy51234.jpg

Hej på dig! Väldigt snygga bilder. Speciellt den nedre bilden är fotografiskt väldigt vackert samtidigt som motivet är helt enastående. Vilken läcker kropp du har! Toppoäng för den :)
  • Zack
    Mollsans skrev 2014-07-15 20:22:45 följande:

på collagehumör denna vecka verkar det som?.

"Three is the magic number"...riktigt snygga och sexiga bilder där Mollsan.
  • Zack

Sommar, semester, och solsken; en särdeles lyckad kombination :)

• Zack
    Feel me skrev 2014-07-16 12:26:25 följande:

bara för ni är så söta så får ni denna bild/er :) SkämsSkål

Grymt vältränad kropp. Den kan du vara stolt över och vi här i tråden är mer än glada för att du har hittat hit. Höll seriöst på att falla ur hängmattan när jag såg alla dina bilder ;)
  • Zack
    Feel me skrev 2014-07-16 15:52:24 följande:

Söta ni ä'r! sitter barnvakt just nu så är seg på svara, men här har ni ett gammalt kort sen i början av sommarn för ni uppskattar vad ni ser <3

Men herregud, hade precis kommit upp i hängmattan och nu föll jag ur den igen :). Lika bra att ligga kvar på marken om du ska fortsätta så här ;) Är du träningsmodell eller? Kroppslig perfektion.
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-07-16 17:11:51 följande:

Solig

Underbart vacker kvinna. Faller pladask för den midjan och de benen
Svar på tråden Helkroppstråden