Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Kan du vänligen lägga ned tjat om bilder som bryter mot forumets regler!

Sugen01 skrev 2013-12-02 12:34:06 följande:
    Riktigt nice . . Ta ner benen

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 14:15:02 följande:
    Jag röstar på båda
    tar väl en gubbe till...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Öh, Anton, Lysraketen postar fejkbilder här. Vänligen ignorera trollet.

Anton Chigurh skrev 2013-12-02 14:36:06 följande:
    Vacker, mycket utstrålning, även om det inte är du på bilden. Jag hinner för i HELFVETE inte kommentera alla nu, men Lonely, Matilde, Sd ( aaah ) m fl....ni är gudomliga, det är inte Damen på bilden ovan, men hon är vacker. På sitt sätt, och jag lovar, det finn någon för alla. Ha en FÖR JÄVLA SKÖN fortsättning på dagen. Allihop Tjohej. //Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

• straight arrow
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 20:22:11 följande:
    Och citera! Haha
    Ah, fin du är!
  • straight arrow
    Fenina skrev 2013-12-02 21:01:09 följande:
    Tyckte du var sjukt söt jag! 

Och lika fin var du, men bakom de bilderna är det klart att det finns ett matchande ansikte! Solig

Ansikts-måndag? Im in, får ju bjuda på en själv också!

Men hej fina Fenina! Kul att se dig igen!
  • straight arrow

god morgon, vänder baksidan till idag...

• straight arrow

Behövs nog körlektioner med extra fokus på fickparkering...

GoodMangoo skrev 2013-12-03 07:56:27 följande:
    Trodde någon backade in i dig igår...... känns som rena trafikstockningen snart här i tråden

• straight arrow

Du är så välkommen! Men ta inte E4an, den går inte till Göteborg...

GoodMangoo skrev 2013-12-03 08:42:38 följande:
    Jajamensan !! Förväntar mig att ni står utmed E4:an och viftar med era flaggor när jag kommer .
    Zack skrev 2013-12-03 08:38:19 följande:
    Tack Mangoo. De behagas varje gång jag ser dig....inte minst igår ;). En bättre start på dagen än så här kan man inte få :)
    Härligt att höra, då har jag lyckats !!

• straight arrow

Då är det riksväg 40 från Jönköping där vi står med flaggor och orkester!

GoodMangoo skrev 2013-12-03 08:54:06 följande:
    Det är iaf där jag "hoppar på"... sen får vi se vart den bär mig .

• straight arrow

NyttNamn och Hotrod är väl norrut också vad jag förstår?

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 09:01:57 följande:
    Gud vad många göteborgare ni är! Är jag enda norrlänningen?

Svar på tråden Helkroppstråden