• Zack

Helkroppstråden

Mollsans skrev 2014-08-07 22:21:25 följande:

städat lite här hemma idag och råkade hitta denna trasa längst in i garderoben. kunde inte låta bli att göra ett litet collageSolig

Äntligen! Som jag har väntat ;)

Riktigt, riktigt sexigt för att vara en gammal (?) trasa. Den tycker jag INTE att du ska lägga tillbaka längst in i garderoben. Och verkligen snygga bilder också ska väl tilläggas :)
  • Zack
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-08 08:54:25 följande:

Det var ett tag sen jag kollade in, och wow vilka härliga bilder ni postar gott folk! smile2.gif

Ha en trevlig fredag! smile1.gif

Hur går det, kaponjär? smile1.gif

Trevlig fredag och helg till dig med, kalaspinglan.....och glöm inte att vi är många här i tråden som snart vill se dig här igen ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-08 08:44:19 följande:
    Naturligtvis, jag är inte snål:)

phpQJ63Hy67667.jpgphpC3g5zV79053.jpg
    Mmmm, Du fortsätter med att hålla fanan snuskigt högt här i tråden.
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-08-08 09:33:41 följande:

Tit(t)ut.

phpmDTK2y98650.jpg

Hear my name Take a good look This could be the day
    Vilken linslus ;)...en välformad sådan.
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-08 14:25:47 följande:

Lite fredagstuttar innan jag drar iväg på äventyr igen, håll till godo mina raringar! {#emotions_dlg.flower}

Jag måste sluta gå in och titta på den här sidan på arbetstid. Välte just kaffekoppen och trillade ur stolen......herre min skapare!! Vilken kropp, vilken bild, vilken makalöst vacker kvinna :)
  • Zack

Äntligen helg! Dags att kyla ner mig med en dusch efter alla dagens heta bilder.

Ha en underbar fredagskväll!

• Zack
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-08 16:23:17 följande:
    behöver du någon som skrubbar ryggen? smile1.gif jag ställer upp! smile1.gif
    Hjälpande händer säger jag inte nej till och speciellt inte när de sitter på en vacker kvinna ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 16:30:44 följande:
    Skrubbar du ryggen, så skrubbar jag framsidan smile2.gif team work smile5.gif
    Nu börjar det låta som något...the more, the merrier ;)
  • Zack
    småsugen skrev 2014-08-08 17:02:52 följande:
    Ojojoj,  nu måste jag nog också ta en dush känner jag Drömmer På tal om hett!!

Jaha, hann ju inte ens torka. Nu måste jag gå in i duschen och skruva på kallvattnet igen ;)....sexigt småsugen !
  • Zack
    Anonym (Anonym v) skrev 2014-08-08 18:12:32 följande:

Bara för att det är fredag ;) 

Den första bilden var fin, men naturell är alltid bäst i den här tråden ;)....för övrigt en väldigt välformad och härlig rumpa du går runt med!
Svar på tråden Helkroppstråden