• Aros02

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-10-03 09:04:00 följande:

Alltså, så exceptionella är de ju inte. Stora och sköna, förvisso Sen får man väl se det som att det är maken som måste ha varit god i sitt förra liv..

Jodå det är de visst det! Hade jag såna där hade jag inte kunnat gå förbi en spegel (många stop på offentliga toaletter..) eller knappt ett reflekterande skyltfönster utan att släppa dem fria, vrida kroppen sakta fram och tillbaka medan jag ögnade dem intensivt samtidigt som jag nickade på huvudet och hmmmade förnöjsamt. Ja det är dagens sanning det!

Och jo, jamenvisst, din man har ju tur förstås!
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-03 00:24:00 följande:

Bjuder på en repris bild igen

Den här får gärna gå på repeat med lämpligt intervall Solar! ..mellanrummet längst upp vid låren.... Äh jag slutar redan här, vågar inte fortsätta!.. Är rädd att få sedlighetspolisen på mig!
  • Aros02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:31:57 följande:

Hahahaha...måste bara ställa en fråga!

Fråga 1: gör ni killar så med snorrarna? Alltså släpper den fri, vrider kroppen fram och tillbaka, ögnade den intensivt samtidigt som du nickar på huvudet och hummade förnöjtsamt? 

Hahahaha..ungefär lika mycket som ni gör så, gör tjejer så  

Först måste jag klargöra ett par saker innan jag svarar på dina frågor:

Jag skrev hur Jag skulle göra om jag hade så fina bröst som goaskalice!

Sen.. om vi killar gör "likadant" med våra snorrar?..

Ja nu kan jag ju inte svara för hur andra män gör men Jag går aldrig ifrån ett spegelförsett rum utan att dra ner brallorna ordentligt och upp det ovanför midjan. Sen skjuter jag fram höften ORDENTLIGT och genomför ungefär samma procedur jag beskrev innan med bröst men jag grymtar mer än hummar iofs!.. Sen står jag där och beundrar min fullkomliga skapelse en bra stund tills ögonen blir trötta!

Det här är en stärkande ritual jag ägnar mig åt som ger mig kraft att möta vilka utmaningar jag än möter sen under dan. Å att det är ett kraftfullt organ som kan försätta berg och skapa jordbävningar borde väl även du och dina medsystrar veta om, eller hur??

(..det värsta är att det här skulle kunna vara en sann historia..)
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-03 23:35:55 följande:

Jag har ju päls också fast  långt ifrån lika mycket som lilla kissen

Hahaha!

Tänkte också på det Solar faktiskt! Men mer att vaxa bort för den lilla kissen om den skulle vilja det! :)
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-03 23:55:55 följande:

Tack.  det kanske kommer lite fler repriser på bilden framöver.

Jag kan nog gissa va du tänkte skriva

Du kan nog gissa till viss del vad jag tänkte skriva Solar men jag överraskar alltid med nytt skoj du inte kunnat föreställa sig, Alltid! ;)
  • Aros02
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 01:19:35 följande:

Nej det vimlar inte av starka personer här... det vimlar av mycket osäkra människor som får en bekräftelse genom att få höra att deras kroppar duger. Duger till vad? Jo till onaniobjekt, jag vet inte om det kallas för starkt. En stark person vet sitt värde utan att behöva visa sin kropp och få uppmuntrade rop till den. Många av er har partners, vet dom verkligen om vad ni gör?

Eller frågan är kanske varför gör ni det utan er partners vetskap? Får ni inte den uppmärksammhet ni behöver hemma? Att ständigt endast bli bedömd av sin kropp är ytligt, dessutom om man tittar på vad killarna kommenterar här så säger dom hallejuja till varje kropp som visas, fet som smal. Inser ni inte att ni bara är objekt för div runkfantasier.

TYCKER SYND OM ER!

Detta inlägg väcker så mycket frågor om vem du är som person.

Varför har du klickat på en tråd som handlar om bilder på kroppar? Du är stark nog att inte behöva visa din kropp så varför titta på "svaga" människor som per din definition finns i den här tråden? Du borde stå "över" sånt. Vad vill du åstadkomma med dina inlägg? Vill du påverka människor att bli mer som du? Att ha samma värderingar som du? Du är i så fall ute på ett hopplöst mission kan jag upplysa dig om!..

Människor är inte antingen starka eller svaga, säkra eller osäkra utan både och, i olika situationer och skeden i livet. Du är inte bara stark, du är svag också, inom nåt område, och du har varit svag och kommer vara svag också i framtiden i vissa situationer och perioder i ditt liv men grattis, det betyder att du är människa!..

Var och en blir salig på sin fason sägs det ju! Du blir salig på att döma och se ner på andra. Det är inte starkt utan vad är det Hmm?

Idka nu självdisciplin om du har någon och utmana dig själv att följa trådens riktlinjer, nämligen att få andra i den här tråden att må bra! Klarar du inte det så idka då självdisciplin att inte skriva mer!
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-04 22:47:43 följande:

Ikväll bjuder detta bildkollage  

Snyggt med volym på håret Solar!
  • Aros02
    Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!

Ha en underbar söndag godingar!

Skinn mot skinn metoden kan med största säkerhet lätta upp den bistraste stämning! Bravo Amys!
Svar på tråden Helkroppstråden