Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (snyggt) skrev 2013-05-26 16:42:52 följande:
    En bild säger mer än tusen ord. När det gäller mitt bidrag så kanske det vore bättre med tusen ord  Skrattande

Ja, jag vet att skjortan inte är helt klockren. Jag borde ha valt den röda när jag stod i affären.

Man ser alltid smalare ut i rött.

Fel.....svart skall det va. Fast du behöver knappast bry dig, inte om färgen iaf, möjligen en storlek större på skjortan. 

"I svensk rätt definieras dråp enligt tredje kapitlets andra paragraf i brottsbalken som den lindrigare formen av mord.

Brottsbalkens 3:e kapitel, 2:a paragrafen: "Är brott som i 1 § sägs med hänsyn till de omständigheter som föranlett gärningen eller eljest att anse som mindre grovt, dömes för dråp till fängelse, lägst sex och högst tio år."

Hoppas du förstår min försynta rådgivning....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2013-05-26 23:43:32 följande:
    Jaha, jag testar också då.  

Det gör du helt rätt i eftersom du är förbannat vacker, vad jag kan bedöma har du dessutom ett jävligt grant arsle.

Tack.....{#emotions_dlg.flower} 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Du är riktigt, riktigt grann, du kvällspigga, herre jävlar alltså......Skål

• Anton Chigurh
    Anonym (Kalas) skrev 2013-05-27 01:46:55 följande:
    Tänk om morsan visste att jag var här inne och kollade
    Är det för att din kära mor är en av Damerna på alla vackra bilder vi fått se !!!
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-27 09:18:15 följande:
    Det är inte min pöjk iaf Flört.
    God morrn, underbara.....Solig
  • Anton Chigurh
    Fan...vad du är snygg, Sippan,Hjärta det är inte klokt. Borde va straffbart. Och jag borde dela ut straffet. 
  • Anton Chigurh
    Karios är otroligt stilig. Precis som vanligt......Skål
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-05-28 18:27:05 följande:
    Kanske behövs en bild mitt i allt prat. Här är en iallafall. Vet inte om den visats här tidigare. Isåfall blir det en repris. Och det är inte alltid det sämsta.

Vilka lats...vilken bröstmuskulatur Karios, jag blir faktiskt lite grön här, jag har så förbannat svårt å bygga på just bröstmuskulaturen, vetifan varför...gener kanske, men men, jag gläds med dig, du har lyckats otroligt bra, du har en gudomligt vacker kropp.....Skål
  • Anton Chigurh
    Knin skrev 2013-05-28 22:44:59 följande:
    3 dagar i veckan på gymet å 2 dagar i löpspåret börjar ge resultat på en 47 åring. Nu ska bara magen bortFörvånad

Bra jobbat, Knin, ser bra ut redan, lyckas du sen skala an lite reservproviant till, så blir det riktigt bra.Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (wdwdwdwd) skrev 2013-05-29 09:15:27 följande:

Jag är medveten om att din mentala kapacitet är ytterst begränsad, så att du inte förstår antog jag redan innan.

Detta är ett öppet forum, jag kommenterar det jag vill. Stryker ingen medhårs.

Sen dricker jag inte piss, även om du gör det.
    Så du menar att 98 % av Danmarks befolkning dricker piss !!!

Du verkar va en synnerligen begåvad människa, WD, synnerligen begåvad. Grattis.
Svar på tråden Helkroppstråden