Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Du är fanimej nåt av det vackraste som Gud har skapat, Sippan, du är så helvetes grann att det gör ont att titta på dig....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-29 10:46:26 följande:
    Roligt att någon gillar plast iaf Flört
    Jag gillar dig......heartbeat.gif

Mycket.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-29 10:50:52 följande:

Visst är det underbart med kärlek FlörtKyss
    Mmmm...Älskling.
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-29 11:00:28 följande:

Mattes kallingar kan jag dock inte ta åt mig äran för Skrattande
    I ärlighetens namn, Sippan, så var kallingarna det sista jag tänkte på här......
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:26:34 följande:
    Nä alltså det är hopplöst... Jag kan bara inte låta bli att slänga in bilder när ni tjatar så förbaskat! Skål

Jag önskar jag satt på
    ">Terror
    nu, inte min gamla grålle !!!

Jag kommer fan aldrig fram, och jag är mer sugen än någonsin nu.....hubba20hubbagk5 
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:39:33 följande:

*ASG* Den där traktorn är såå jävla cool Tyst
    Lägg på ett kol nu bara Anton... Jag väntar inte hur länge som helst... Drömmer
    Min grålle får jag inte upp i mer än 20 km/h som max, men jag ser en nerförsbacke en bit fram, så lite fortare går det strax, så vänta för helvete. Jag är på väg.....
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:44:59 följande:

Du får ta och trimma upp lille Grållen en aning... Det går ju inte för sig att framföra sig i snigelfart... Flört

Räcker väl att det blir snigelspår efter vissa andra?! DrömmerFörvånad

*S*
    Mmm, den som väntar på nåt gott....jag måste stanna å handla två burkar vapenfett också, så det kan dröja en stund ytterligar. Men jag kommer. Var så säker.
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:39:33 följande:

*ASG* Den där traktorn är såå jävla cool Tyst
    Lägg på ett kol nu bara Anton... Jag väntar inte hur länge som helst... Drömmer
    Jag vet, Goding...du får en bild av mig så länge...

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-29 22:48:48 följande:
    Anton: Din läckerbit!

En bild på dina vältränade armar vore nåt...
    Tackar så väldans, FV, du är för jädra gullig alltså....Glad

Å hur skall jag kunna förvägra ditt önskemål efter en sådan vacker kommentar,Hjärta nu blir det en repris denna gången, men jag har lite mer på G vad det lider. Men håll tillgodo så länge....

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-29 23:40:54 följande:
    Anton: *suckar nöjt* Himmel så läckert!!! :-P

Du skulle få smiska min rumpa gul och blå när du vill...
    Tack igen, FV, å jag skulle med största nöje ta ut mig på din underbara röv, hur lätt som helst. Du är en mycket vacker kvinna.....Skål
Svar på tråden Helkroppstråden