• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-12 18:13:46 följande:

God eftermiddag på er.. Hoppas ni har det fint i solen smile5.gifphpbW6EPt71161.jpg

Nyvaken, jag blir alltid klarvaken när jag ser din snygga kropp. Mumma för ögonen alla tider på dygnet ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-12 21:07:45 följande:

Hade ju lovat zacken en bild Skäms

Oooohhhhh, där är det ju. Så du hittade det längst ned i lådan ;). Dra på stortrissan, det här var värt att vänta på. Du klär i rött. Ännu snyggare/sexigare än jag minns det....och det säger inte lite ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-12 22:16:04 följande:
    Tack smile1.gif ryggen då? smile5.gif
    Zack skrev 2014-08-12 21:57:02 följande:Oooohhhhh, där är det ju. Så du hittade det längst ned i lådan ;). Dra på stortrissan, det här var värt att vänta på. Du klär i rött. Ännu snyggare/sexigare än jag minns det....och det säger inte lite ;)
    Tack
    Haha..japp längst in i lådan och åkte tillbaka lika fort ;) känns som du har mer koll på mina underkläder än vad jag själv har...hahaha

Du hör bara av dig om du har svårt att välja underkläder en dag. Skicka ett par bilder på dig i olika set så kan jag agera smaksrådgivare ;).

Nä, nu är det dags för mig att inta bingen. Sleep tight, sweetie!
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-13 11:53:43 följande:

En påklädd snuskig jobbtös såhär vid lunchtid

phpW9egmV95483.jpg

Snyggt och prydligt. Jag ser det som en teaser till det som eventuellt komma skall :b. Vet ju redan hur mycket vackert som gömmer sig under de där kläderna.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-13 15:18:18 följande:

Dagens lediga outfit 

Se där ja. Ledigt och snyggt. Har säkert resulterat i ett par busvisslingar från grabbarna i stan/byn där björkarna vajar i vinden ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-13 15:40:59 följande:
    Tack smile1.gif
    Ronga skrev 2014-08-13 15:31:13 följande:elegant dam 
    Tack smile1.gifHahaha..näää, det är ganska folk tomt här i skogen! 

Någon jägare, fågelskådare eller entomolog lär väl kunna ha vägarna förbi....någon gång, och då är jag säker på att de kommer att busvissla om de ser dig....även om det nu resulterar i skrämt vilt eller fågel ;)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-13 20:53:54 följande:

Vad sägs om en onsdags(strip)tease? Flört

Fyndigt, och fortsatt helt fantastisk att beskåda din vackra kropp.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-14 00:25:05 följande:

Godnatt 

Godmorgon. Ser pussvänliga ut ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-14 07:36:35 följande:

phpJXyxg688571.jpg

Sedan hamnade jag såklart på toan igen:)

Godmorgon!

Kan du inte flytta in ditt skrivbord på toan så du kan förse oss med snuskiga bilder på din vackra kropp dagen lång? Galet läckra bilder du lägger upp :)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-14 08:31:45 följande:
    Hahahaha...nädå! Bara att du behöver springa in på din ovanliga arbetsplats och göra lite nytta smile2.gif  
    Zack skrev 2014-08-14 08:22:37 följande:Godmorgon. Ser pussvänliga ut ;)
    Godmorgon zacken! Japp dom är ganska pussvänliga och ganska vänliga till massa annat också smile1.gif  

Det kan jag mycket väl tänka mig....läppja till varm choklad och bussvissla efter jägarna kanske? ;) Hursomhelst, vacker mun som säkert kan bjuda på riktigt vackra leenden.
Svar på tråden Helkroppstråden