Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-05-30 08:34:51 följande:

Inte svära...! Jag gnäller inte, jag förstår bara inte varför man lägger upp samma bilder igen och igen...men visst är det ert största intresse

så ok!!
    Tack.Kaffe
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-05-30 08:43:10 följande:

Kyss på er alla!
    Oj oj oj, det blir inte hetare än så. Fan Nanime......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-05-30 09:12:03 följande:
    Riktigt bra "outline" på biceps. Och bra bredd på vingarna också. Synd bara att tröjan skymmer ditt starkaste kort, magen. Den är oslagbar.

Jag passar på att hiva upp motsvarande bild, om än mer diffus. Tagen för ett par år sedan. Tror jag lagt på något kilo till på överkroppen sedan dess. Jag får väl ta nya bilder och jämföra.

Och ja. Äkta skönhet sitter på insidan  

Tackar, Karios, det värmer alltid med litta trevliga omdömen....Glad

Du har ju en Gudomligt vacker lekamen för din del, riktigt snygga proportioner, bra peak på dina biceps, och vi är lite samma åldersgrupp, jag har förvisso några år mer än dig på listan, men det är skönt när vi gamla gubbar visar att man faktiskt kan va i hyfsad form trots att vi närmar oss femtistrecket och kanske vara till inspiration för yngre förmågor. 

Det är aldrig för sent att börja träna.... 
  • Anton Chigurh

Ni är så många jag vill kommentera, men det får vänta, jag måste fan lägga mig, är helvetes trött, och jag skall snart upp igen, inte optimalt för att vakna utvilad i morrn ( idag !!! )

Så, god natt, gott folk, sov så gott. Vi hörs. Glad

• Anton Chigurh
    Chocoholica skrev 2013-05-30 17:18:28 följande:

Den här klänningen har jag inte kunnat haft sen jag var gravid i tredje månaden. Vägde mig imorses. Det nya budet: -5,9 kg sen 1:a april (Det var inget aprilskämt.  Jag menade allvar med att jag ville gå ner i viktTungan ute).
    Yeah baby! Oh behave! * Skrattande
    * Austin Powers

Tjusigt, Cholica, och grattis till minskningen av reservprovianten, alltid roligt när det går som planerat. Visar på självdisciplin......Solig

• Anton Chigurh
    Georg5567 skrev 2013-05-31 06:51:20 följande:

En för damerna :)
    Det kan man kalla ett kraftpaket, jösses....snyggt Georg.Skål
  • Anton Chigurh
    Amys skrev 2013-05-31 08:41:10 följande:
    “The strong-minded rise to the challenge of their goals and dreams. The weak-minded become haters.”

Amy, för helvete alltså, du skulle kunna jobba som defibrillator på ett sjukhus, du kan väcka liv i en död. Lätt. Inte klokt så vacker du är.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (jisses) skrev 2013-05-31 11:23:17 följande:
    Sippan har alltså än en gång avreggat sig för att skaffa nytt nick.......ja säger då det...
    Ja, nu lär ju Internet gå ner för gått, det var verkligen inte bra. ja, jag säger då det !!!
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 11:55:21 följande:
    Ja, nu lär ju Internet gå ner för gått, det var verkligen inte bra. ja, jag säger då det !!!
    "gott"

Det är ju helvete med...... 
  • Anton Chigurh
    Georg5567 skrev 2013-05-31 13:14:29 följande:
    Tack för den Lilletrille är det ett tjejnamn eller?
    Jag vill gärna tro att den här underbart vackra kvinnan kommer från dejlige DANMARK. Men det gör hon inte....
Svar på tråden Helkroppstråden