• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-14 09:35:19 följande:

Hej på er! Värst vad ni har postat mycket fint på morgonkvisten!

Vinkar till er från sjukstugan... Får bli sängen med en påse gott&blandat här smile2.gifphpa35EDJ95438.jpg

Fint från dig med. Krya på dig snygging.
  • Zack
    Påven Johanna skrev 2014-08-14 16:35:23 följande:

Joli - du har skickat meddelande till fel person. Jag har inte lagt ut någon bild i tråden. smile1.gif Vore ju synd om den du ville ge en komplimang inte fick den. 

Det är inte alltid bara det yttre som räknas Han kanske lät sig charmas av dina ständigt fyndiga kommentarer här i tråden ;)
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-08-14 20:34:57 följande:

Gissa vad man kan göra med de här smile5.gifphpDlgCjw89407.jpg

If I could only reach you
    Jag undrar om det bara finns ett riktigt svar på den frågan? Fantasin flödar i vart fall för mig med hänsyn till vad jag skulle kunna tänka mig hitta på med två sådan stora godsaker ;)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-14 22:19:18 följande:

Tror väl det efterfrågades lite torsdagsrumpa? Flört

När det gäller dig så är det efterfrågan från min sida alla dagar och timmar i veckan :) Lika vacker och sexig bakifrån som framifrån.
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 09:53:12 följande:

Ni kan få en före bild då...

Alldeles naken och frusen smile5.gifphpvV1PZU86802.jpg

Jösses, toppklass! Du borde lindas in i mina armar så att du kan få värmen åter ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-08-15 10:43:39 följande:

Ligg kvar krukan, jag kommer överKyss

Vilken härlig bak att få beskåda denna fredag. Underbara Amy fortsätter med att förgylla tråden med sin fantastiska kropp som ögonen inte kan slita sig ifrån ;)
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-08-15 12:02:32 följande:

Fortsätter på temat Jugs..

phpGYBN1S76768.jpg

If I could only reach you
    Gör du helt rätt i. Blir aldrig mätt på att se dessa underbara bröst.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 11:24:40 följande:

Fiiiiiin som alltid.....och retsam i din påklädning. När får vi se dig i en utomhusbild med de omtalade björkarna i bakgrunden? Du verkar ju vara lite av ett skogsrå, så jag tror det kunde bli hur bra som helst..se det som en utmaning ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 14:16:46 följande:
    Så nu måste jag åka och få iordning på min flock...hahah

Härligt med en kvinna som inte är rädd för att pröva något nytt (vad än vi nu talar om här ;)....och precis som jag trodde så blev bilden kanonfin. Älskar den åtsittande tröjan som verkligen får framhävt dina fina kroppsformer. Hoppas du fick koll på flocken.
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:39:21 följande:

Uttråkad sjukling här phpUoOMTk57356.jpg

Nämen, har du inte kryat på dig ännu? Jagg har några knep som nog kan få dig att bli lite piggare igen...åtminstone temporärt ;)....och ja just det, fantastiskt fin kropp
Svar på tråden Helkroppstråden