• Zack

Helkroppstråden

Aaahhh, inget går upp mot en fredagskväll...ja, det skulle väl vara en fredagskväll tillsammans med tjejerna här i tråden i så fall ;)

• Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:57:14 följande:
    Å jag som precis skulle be dig skicka en bild.. Läser du tankar? smile2.gif
    Skulle önska att jag gjorde det, speciellt dina ;) Tänk så många syndiga sådana man skulle kunna ta del av när man surfar runt här i tråden.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 22:58:29 följande:
    Åååååå...min kanske soulmate smile5.gif tror du lätt faktiskt skulle kunna vara det smile2.gif  
    Ååhhh, mitt skogsrå, det tror jag lätt att du är ;)
  • Zack
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 23:07:12 följande:
    Haha varför tror du dem är syndiga? Vad har du hört? smile2.gif
    Låt mig säga så här; erfarenhet. Är det någonstans tankarna är syndiga så är det väl i den här tråden. Det behöver man inte vara tankeläsare för att lista ut ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 23:21:05 följande:
    Ååååhhh, jag har en soulmate smile2.gif men du måste vara helt säker, för om du nuppar en skogsrå så stannar din själ hos henne, om vi nu ska lita på myten smile5.gif men det låter ju kanonbra, elllllller?! Tungan ute
    Ha ha, nuppa ett skogsrå....jovars det låter helt fantastiskt....skogsrån växer ju inte på träd längre, så är man så lyckligt lottad att man får fatt i ett så tror jag att man gör allt man kan för att hålla fast i det :)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 20:59:33 följande:

Mitt slipsbidrag Glad

Jag prövar verkligen, men jag kan helt enkelt inte fokusera på slipsen. Där är något annat som hela tiden tar all min uppmärksamhet i dina bilder :)....du är helt fantastisk på bild...och säkerligen utanför bild också ;)
  • Zack

Söndagsbidraget, dock utan slips. Slips hör för min del vardagen till och inte en slackersöndag som denna :)

• Zack
    Amys skrev 2014-08-17 20:05:59 följande:

God kväll alla vackra människor! phpDriKI040573.jpg

Ett ord: whaoooo!
  • Zack
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 19:23:57 följande:

phpSJS9uk59514.jpg

Kvällsoutfiten på!

Hey, det där var både sporty, snyggt och inte minst sexigt!
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 18:29:18 följande:

*Snyft*, kan inte se bilden på telefonen, men är säker på att det var något helt fantastiskt...dina bilder brukar ju vara det ;)
Svar på tråden Helkroppstråden