• Zack

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-08-18 12:07:00 följande:

Gick till jobbet så här idag, tror jag glömde någotDrömmer 

Vilken makalöst snygg kropp du har Amy.
  • Zack
    Påven Johanna skrev 2014-08-18 13:20:48 följande:
    Amy är verkligen snygg! Men jag kan inte tänka mig att det finns någon kvinna i världen som vill donera sina hornhinnor efter att ha vilat ögonen på dig heller, Zack. 
    Se det där kallar jag en komplimang av allra högsta klass ;)...tack Påven.
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 14:36:30 följande:
    Tack! Ja jag gillar den Flört

Ta och kika in i mitt galleri, där finns det tuttar så det räcker och blir över Tungan ute
    Tack för tipset. Det få bli dagens kvällsnöje att se fram emot :)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 14:47:50 följande:
    Jag ger inte vem som helst tillträde dit Flört
    Aha, men då kanske jag kan be dig om att sända mig ett ansökningsformulär, så ska jag fylla i det efter bästa förmåga ;)....ett tillträde till det galleriet måste ju vara var mans dröm :)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 15:40:41 följande:

Bjuder på något lite äldre innan jag tagit nya bilder Glad

Tack för det. Dina repriser kan jag se om, och om, och om, och om, och....ja du förstår nog vad jag menar ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-08-19 21:45:03 följande:

Nt och Snuskig, vilka kvinnor ni är!! 

Här är kvällens lediga klädselOskyldig

Du är inte bara en oerhört vacker kvinna, du vet också hur man tar fantastiskt snygga foton. Speciellt den nedre bilden är grymt snygg.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-19 23:11:14 följande:

Mmmm, vilken vacker bild att starta dagen med. Ser väldigt mysigt ut, men det skulle nog vara ännu mysigare om jag låg där bredvid ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-20 07:56:08 följande:
    Helt klart skulle det bli det smile1.gif tätt intill varandra och "bara" kramas smile2.gif  
    En få kramas länge med dig i den positionen (eller andra positioner) är verkligen inte så "bara" ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-20 18:39:54 följande:

Stämmer in i hyllningskören; toppklass på den bilden och det motivet. Vansinnigt fin...och nu med blomma på magen också ;)
  • Zack
    Lickiluu04 skrev 2014-08-21 09:40:17 följande:

Goooooooood morning! php268HtQ63894.jpg

Dig vill man ju bara äta upp din läckerbit.....tror dock att jag får stilla min hunger med lite lunch istället ;)
Svar på tråden Helkroppstråden