• Zack

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-09-07 12:19:54 följande:

God söndag:) phpUiBqWy19475.jpg

Underbart Amy, helt otroligt underbart varje gång du bjuder oss på en bild av din vackra kropp. Riktigt god söndag till dig också :)
  • Zack
    Celines Essence skrev 2014-09-07 17:46:47 följande:

Nytagen bild

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Trevligt återseende på en rumpa av högsta klass ;)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-09-07 17:55:10 följande:

Hallå tråden smile1.gif det är ju galet vad vackra bilder ni lägger upp! Här är en från mig phpRtiCrk43551.jpg

Ja det är verkligen en vacker bild på en sjusärdeles vacker tjej. Toppklass enligt mitt tycke.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 21:19:18 följande:
    Tack!! Oj...hoppas du slipper få en bula, kan bli lite jobbigt att förklara den smile2.gif hahahah
    Nu slipper du slå näsan i skärmen...hahahaha

Värsta röven på värsta tjejen! Tänk att det gömmer sig en sådan härlig rumpa någonstans där ute i björkskogen ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:14:15 följande:
    Hahahaha...ja tänk vad som gömmer sig i skogarna smile5.gif lite skrott här och var smile2.gif  
    Ja tänka sig. Skulle jag gå ut i en mittsvensk björkskog, så är det i inte svampar och bär jag skulle vara på utkik efter ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 22:44:45 följande:
    Hahahaha...du hittar mig bland kantarellerna smile2.gif så håll utkik efter dom...
    Tack för tipset. Jag är ju inte någon större svampentusiast, men smörstekta kantareller på en bit toast, en flaska Chardonnay och ditt sällskap låter som en kombination som kunde utveckla sig till något väldigt trevligt ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-07 23:27:33 följande:
    Oj vad gott det lät, men ta du chardonnay flaskan så tar jag sprit flaskan istället...då kan det sluta lite hur som helst smile2.gif  
    Ha ha, så säger vi det. Jag tar med hemkört och lingondricka så blandar vi vargtass istället för att pimpla vin. Lär det nog kunna bli till en rätt vild tillställning vill jag tro ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-08 21:15:19 följande:

Det får bli ett tarzan-djungelvråååååål för den bilden. Du har förmågan att alltid hetta upp stämningen rejält här i tråden på kvällskvisten - en trådens åkerbrasa som ger lite snabb, njutbar värme innan det är dags att snusa kudde :)
  • Zack
    Amys skrev 2014-09-08 21:56:52 följande:
    Ja, min första anmälda bild och ändå hade jag ovanligt mycket kläder på mig. Det är väl någon där ute som har tråkigt ikväll..
    Hann tyvärr bara se bilderna lite snabbt, men de var som alla dina andra bilder, riktigt heta. Du är en sann fröjd för mina ögon Amys
  • Zack
    Amys skrev 2014-09-11 15:40:42 följande:

Förförande, sexiga Amy. Guds gåva till den här tråden :)
Svar på tråden Helkroppstråden