• Zack

Helkroppstråden

Godnatt till er alla i tråden. Må era drömmar bli syndiga och lustfyllda ;)

• Zack
    Amys skrev 2014-09-12 11:12:58 följande:

Jag bidrar också med lite fredagskänsla och för att jag är på riktigt gott humör! Trevlig helg!!

Du är så jäkla bra på att ta vackra bilder på din fantastiska kropp Amy. Är professionell klass på bilderna, och toppklass på dig.;)
  • Zack
    småsugen skrev 2014-09-12 18:39:32 följande:

Speciellt för er som gillar runda former...

Sexigt småsugen. Riktigt härliga former du visar fram där småsugen.
  • Zack
    Hettjej skrev 2014-09-12 16:54:10 följande:

En liten bild innan middagen... phpU1Gdsp55493.jpg

Har just ätit, men du väcker verkligen min aptit. Du är allt en riktigt snäcka, en sexig sådan ;)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 21:06:47 följande:

Nakenmys framför spegeln. Lite suddigt men hoppas det går bra ändå Glad

Jag kan försäkra dig om att det spelar ingen som helst roll hur bildkvaliteten är när motivet ser så fantastiskt bra ut. Du kan helt enkelt inte misslyckas med att ta en bra bild på dig själv ;)
  • Zack
    Anonym (Lite kallt ;)) skrev 2014-09-12 21:28:28 följande:

phpjxs2L436093.jpg

Jag skulle naturligtvis gärna värma dig, men å andra sidan ser det riktigt bra ut när du fryser också ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-12 21:44:55 följande:

När man minst anar det så dyker min troliga soulmate upp som gubben ur lådan, och vilken makalös fredagsbild du bjuder på. Nu skulle vi sitta här hos mig och skåla i sprit och se vad kvällen hade haft att bjuda på ;)
  • Zack
    Snuskig1 skrev 2014-09-12 21:57:33 följande:

phpXSkd5T70898.jpgphpE8gbjV87807.jpg

Du fortsätter med att leverera kvalitet av högsta snuskiga klass.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-12 22:13:05 följande:
    Japp, när man minst anar det, då kommer jag smile2.gif
    Det skulle ju vara nått smile5.gif och LITE sprit ska det vara, annars slutar nog kvällen med att vi ligger i ett varsit hörn och snarkar smile5.gif hahahaha
    Ha ha, ja det hade ju varit ett alternativt, och lite snöpligt slut på kvällen när det nu hade funnits andra betydligt trevligare sätt att använda tiden på ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-12 22:36:09 följande:
    Ja, det känns ju lite onödigt då... Tror vi hoppar spriten smile5.gif man får bli rund under fötterna av endorfiner istället smile2.gif  
    Ja ett riktigt gammalt hederligt endorfinrus är nog den form för berusning vi ska satsa på....så kan vi snarka ikapp därefter :)
Svar på tråden Helkroppstråden