• Zack

Helkroppstråden

Ännu en strålande dag att vakna upp till.

• Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-31 08:01:26 följande:

God morgon Zack {#emotions_dlg.flower}!!
    Godmorgon till dig med Mangoo. Ser som alltid strålande ut.
  • Zack
    Fenina skrev 2013-10-31 09:06:33 följande:
    *Kikar in och säger godmorgon*

Konstaterar att Lilla Jag har heta läppar, Fia är lika fin som vanligt och att jag hade oturen att missa Mangos bild, men kan inte tänka mig annat än att hon presterat på topp! 

Ett eller två extra ögonkast fick Zacks bild, men jag tänkte inte alls på var jag skulle befinna mig med huvudet för att kunna se honom från den vinkeln. Det, tänkte jag inte på. 
    Nu fick du i vart fall mig att börja tänka snuskiga tankar om hur det skulle vara att se dina vackra mörka ögon titta upp på mig från samma position som kameran Drömmer . 
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-10-31 10:09:43 följande:

Kanske nån som inte sett min hela bild här... Drömmer

Finfina fialotta. Dig kan man aldrig få för mycket av :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-31 10:24:36 följande:

Skyll er självaDrömmer!

Tror inte det är någon här inne som inte ropar hurra (eller i vart fall tänker det) när du postar bilder Mangoo. Så bedårande vacker. Det måste i övrigt vara min tur att bjuda igen den här helgen nu när du bjöd på Mangoobuffe' förra helgen ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-31 10:36:48 följande:

Skönt att jag slapp vara den som tog upp detSkål. Tycker det är viktigt detta med att "bjuda igen", "ge och ta", "öga för öga" osv....... kort sagt ser jag fram emot helgen med spänningFlört.
    Ska bli mig ett sant nöje, och troligtvis också ett för dig....Du förtjänar enbart det bästa :)
  • Zack
    some day skrev 2013-10-31 13:57:55 följande:
    Just det.. Sorry smile5.gifphpSD0iK570891.jpg
    Ser ut att ha varit ännu en händelserik dag i tråden. Jag hinner ju inte med att ge alla de komplimanger som många av era bilder förtjänar :). Den här pussmunnen hade jag dock lite extra svårt att slita ögonen från, så tack för den bilden "some day". Ser väldigt smakfull ut måste jag säga.
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-31 18:21:03 följande:

Varför ska man vara ensam När man vill det som minst? smile5.gifphpoDcxg800789.jpg

Det är en skam att någon som är så snygg och sexig som du ska behöva vara ensam. Du ser verkligen ut att behöva lite gott sällskap ;)
  • Zack
    some day skrev 2013-10-31 22:28:00 följande:

Godkväll!! Drömmer

Först den vackra munnen och nu detta! Dig vill jag se mycket mer av här i tråden :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 07:01:16 följande:

{#emotions_dlg.flower} TGIF {#emotions_dlg.flower}!!
    Oh Mangoo. Det där ser fantastiskt inbjudande ut. Min dag har inte börjat på riktigt förrän jag har sett dagens bild på dig :)
Svar på tråden Helkroppstråden