• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 16:18:18 följande:
    hahaha nu känner jag mig lite lätt blåst, så kan man ju förstås göraSolig.....snuskmail på ingång....eeeeeelller........Drömmer
    Det var inte alls meningen att få dig att känna så. Det måste ju såklart vara förklaringen som ligger bakom min tomma inbox att ingen annan förstått det tidigare heller. Bäst jag kollar med FL om min box är tillräckligt stor för att hantera konsekvensen av detta avslöjandet.

Jag skall leta fram en bra kukbild här så att du kan få ett snabbt svar... Oskyldig
  • Neol
    MrGrip skrev 2015-03-26 16:20:26 följande:
    Nja...själv hade jag en otrimmad Florida...funkade det med *L*.....men visst
    Zundapp var lite kung !!
    Florida?? Vad var det? En Yamaha? Minns att jag var avundsjuk på grannen som hade en fräck Yamaha...Men när jag väl blev lite mer i rätt ålder insåg jag att det var lite svårare att hitta trimdelar till den...
  • Neol
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-26 16:36:24 följande:
    Du är grymt klämkäck alltså.
    Klämkäck!!?? Det brukar jag normalt sett bara höra om min rumpa, men det kan ju ha spridit sig Flört. Låter inte så sexigt, eller inte alls. Är det inte lite allsångsledare över att vara klämkäck. Måste tuffa till mig. Får prata med Anabolakillen och se om han kan coacha mig lite

Milfy... du är... SKÖN!!
  • Neol
    Anonym (Första) skrev 2015-03-26 16:36:52 följande:

Fläktkyld Florida med bortborrad plugg och ställbart munstycke?

Jaha den var också fläktkyld alltså.. Var det inte det som var haken med dem. Det gick inte att trycka på 70 kubik lika lätt som på en Zundapp...?
  • Neol
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-26 16:53:02 följande:
    Du med gubben, men vad du än gör prata inte med Anabola! Jag vill ha dig precis som du är sötnos! Och jo lite allsångsledarvarning på klämkäck ;)
    Mmm vill du ha mig!!?? Nu snackar vi . Känns jobbigt att behöva såra Anabolakillen och göra honom svartsjuk och besviken men jag kan verkligen inte motstå dig såklart
  • Neol
    Djupsinnig skrev 2015-03-27 10:53:49 följande:
    Trevlig fredag alla härliga människor :)
    Vafan!! Kan du inte skaffa en egen tråd istället. Helkroppstråden för fulländade kroppar eller nåt. Vill inte se skiten (ironi)....
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-03-27 11:04:21 följande:
    Det måste vara kroppar som den där som fått kvinnor att börja twerka. 
    Vad betyder twerka??  Obestämd
  • Neol
    Djupsinnig skrev 2015-03-27 11:10:52 följande:
    Hehe du har verkligen inte något att skämmas för ! Alla vi är fulländade på vårt eget lilla vis :)
    Jo så är det ju! Är förebilder är ju alltid bra sägs det
  • Neol
    Neol skrev 2015-03-27 11:29:20 följande:

Får bli reprisdag idag. En gammal goding....

Jadu, det minns jag faktisk inte riktigt.. Förstår att du tänker på den vita rumpan. Kan ha varit efter någon vintersmester också
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-27 11:33:37 följande:
    Neol, du gör det igen! Bjuder på en fantastiskt smakfull bild alltså! Me like a lot! :D
    Tack goding!! Har lite att plocka ifrån . Fredag är väl en perfekt dag för dig att belöna oss modiga män med lite skönhet??
Svar på tråden Helkroppstråden