• Nymulen

Helkroppstråden

Äntligen någon som tycker synd om oss. Att vi är sexigast på nätet vet vi redan. Att vi har kul vet vi också. Nu ler jag och mår bra! Någon anonym tycker synd om mig. YES!

Just do it again and again.
  • Rambo69
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-05 03:28:52 följande:
    Du är nog den första som tycker det.
    Jag har 75B i  bh storlek och det mest vanliga BH storleken som finns på kvinnor.
    Jag har bra självförtroende så du lyckas inte sänka mitt självförtroende med din kommentar.

Jag vet inte om du är tjej eller kille man ta och ladda upp en bild på dig själv så vi får se hur du ser ut men kanske är så ful så du inte vågar att visa en bild på dig själv.
    Mycket bra skrivit där (solar), jag undrar hur (hmm) tycker att en tjej ska se ut, som en man kanske, för om inte (solar) har kvinnliga snygga & sexiga former så finns det ingen tjej som har det.
  • straight arrow

Efter morgonens löprunda... härlig morgon det är! Såg såväl rådjur som en älg!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • p71
    Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!{#emotions_dlg.flower}

Ha en underbar söndag godingar!

Fantastiskt fina bilder! snyggaste på FL!
  • straight arrow

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!

Den där metoden skulle jag gärna använda för att komma dig inpå skinnet... :D
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • LostInTranslation

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Ohh my fuckin god!!!
  • ÄngDal

Jag kunde inte hålla med Amys mer kring den ytterligt irriterande (Hmm) som sprider elakheter runt omkring sig. Men jag har utgått från att alla lärt sig att betrakta hens kommentarer som irrelevanta.Cool

Solar är en fantastiskt fin kvinna, liksom alla män och kvinnor som vågar visa upp sig här inne, till glädje för oss andra.Hjärta

Amys själv är ett under av sexighet och de här bilderna går nästan utanpå det mesta du lagt upp, kära du. Vilka otroligt fina bröst du har - och det där byxorna, eller är det ett extra lager hud du har, är de vackraste skinnbyxorna jag sett p en av de absolut sexigaste och vackraste kropparna jag någonsin sett.

Herregud...du är något alldeles extra {#emotions_dlg.flower}
  • Pillare

8[quote=74112123][quote-nick]ensamärstark skrev 2014-10-05 11:35:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Fina, fina Ensam. Hur kan jag ta bort stärnan??

• ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-05 11:35:54 följande:
    Du är väldigt vacker, jag önskar lite grand att jag vore den där stjärnan... Tungan ute