• LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 15:57:50 följande:
    Hmm...har du lekt? Och hänger kvar där i taket? Kommer med flugsmällaren  
    Snygg bild och man ser konturerna väldigt bra  
    Just det!! Du är fröken med den yviga fantasin ... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...

Trevligt att du gillade bilden i alla fall... Kyss
  • Ronga
    småsugen skrev 2014-10-05 14:57:25 följande:

Till taskiga gnällspikar och trådsabotörer vänder jag denna sidan...

Till er som har vett att uppskatta det - håll till godo och ha en fortsatt skön söndag

Vilken dam! Extraordinär! ;)
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 17:36:07 följande:
    Just det!! Du är fröken med den yviga fantasin ... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...

Ni har så konstiga omskrivningar för er här. Hallongrottor och elektrifierade flugsmällare och grejer. Det måste låta besynnerligt i sängen under akten. 

Lost: Åh, din flugsmällare är så trång och härlig! Jag blir galen av att känna den krama mina konturer.
    Dumspirospero: Dina konturer är så grova! Jag blir nästan rädd! Kan min flugsmällare klara av att hålla dem stångna?
    Lost: Definitivt kan den det! Jag och min kompis konturerna är helt i ditt våld!
    Dumspirospero: Vänta bara tills jag elektrifierar den!
    Lost: . . . 
  • småsugen
    Nymulen skrev 2014-10-05 10:19:55 följande:

Äntligen någon som tycker synd om oss. Att vi är sexigast på nätet vet vi redan. Att vi har kul vet vi också. Nu ler jag och mår bra! Någon anonym tycker synd om mig. YES!

Jag tycket också lite synd om dig... alldeles ensam i duschen
    straight arrow skrev 2014-10-05 10:56:45 följande:
    Efter morgonens löprunda... härlig morgon det är! Såg såväl rådjur som en älg!
    Tycker synd om dig också, så ensam i duschen

Tur för er att ni är SÅ SNYGGA Skål
  • småsugen
    Pillare skrev 2014-10-05 15:02:25 följande:
    Jag är ingen gnällspik eller trådsabotör men vill gärna ta på denna sida..
    Aros02 skrev 2014-10-05 15:34:02 följande:
    Sexigt!!
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 15:38:44 följande:
    Mmmm utan tvekan en favoritsida!! Yes jag är en assoholic....
    UUnderbart snygg bild. Å så snyggt motiv
    Nyfikne skrev 2014-10-05 16:21:02 följande:
    Jag är så glad att några provocerade dig till denna "vändning" ;)

F***ing snygg baksida.
    Kyss
    Nyfikne skrev 2014-10-05 16:27:04 följande:
    Du, du är så kvinnlig som en kvinna kan bli.
    Älskar dina former

Kyss
    Tack du Nyfikne charmör
    jompen6 skrev 2014-10-05 16:21:16 följande:
    Så underbar rumpa!
    ÄngDal skrev 2014-10-05 17:24:20 följande:
    En otroligt vacker och välformad och fin och underbar rumpa i sexiga trosor - synnerligen trevlig att titta på...

Ronga skrev 2014-10-05 17:52:46 följande:
    Vilken dam! Extraordinär! ;)

Tack alla finingar
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2014-10-05 17:56:47 följande:
    Ni har så konstiga omskrivningar för er här. Hallongrottor och elektrifierade flugsmällare och grejer. Det måste låta besynnerligt i sängen under akten. 

Lost: Åh, din flugsmällare är så trång och härlig! Jag blir galen av att känna den krama mina konturer.
    Dumspirospero: Dina konturer är så grova! Jag blir nästan rädd! Kan min flugsmällare klara av att hålla dem stångna?
    Lost: Definitivt kan den det! Jag och min kompis konturerna är helt i ditt våld!
    Dumspirospero: Vänta bara tills jag elektrifierar den!
    Lost: . . . 
    Jadu påven!! Härlig dialog! Jag hade gärna varit med och dramatiserat den. Det verkar dock som att någon har missförstått något här. Jag har tolkat elektrifierad flugsmäll helt bokstavligt och även konturer. Sen väljer man ju vilka konturer man lägger märke till mest .  Hallongrotta däremot har jag tidigare sett som en omskrivning för en saftig, våt fitta. Jobbigt om allt skulle tolkats tvärt om då är jag helt Lost in Translation igen.....Skäms
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 18:05:41 följande:
    Jadu påven!! Härlig dialog! Jag hade gärna varit med och dramatiserat den. Det verkar dock som att någon har missförstått något här. Jag har tolkat elektrifierad flugsmäll helt bokstavligt och även konturer. Sen väljer man ju vilka konturer man lägger märke till mest smile5.gif .  Hallongrotta däremot har jag tidigare sett som en omskrivning för en saftig, våt fitta. Jobbigt om allt skulle tolkats tvärt om då är jag helt Lost in Translation igen.....Skäms
    Min elektriska flugsmällare är en elektrisk flugsmällare  
    Hallongrottorna kan jag inte uttala mig om...
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 17:36:07 följande:
    Just det!! Du är fröken med den yviga fantasin smile5.gif ... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...

Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning

• ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:

Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning

Du har en gudinnas ben (och kropp) som jag gärna fantiserar om då och då... :)
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-05 19:37:24 följande:
    Du har en gudinnas ben (och kropp) som jag gärna fantiserar om då och då... :)
    Tack så mycket
    Fantisera på du