• Ronga

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:
    Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning

Snyggt där, angel eyes!
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Nymulen
    småsugen skrev 2014-10-05 17:58:21 följande:

Jag tycket också lite synd om dig... alldeles ensam i duschen Tycker synd om dig också, så ensam i duschen

Tur för er att ni är SÅ SNYGGA 

Tack small-suckt :-* Tror du hade varit ett bra sällskap!
    Just do it again and again.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:
    Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning smile5.gif

Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
  • jjj333
    Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!{#emotions_dlg.flower}

Ha en underbar söndag godingar!

Wow! Helvete så fint! ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Ronga skrev 2014-10-05 19:52:31 följande:
    Snyggt där, angel eyes!
    Tack så mycket
    Zack skrev 2014-10-05 20:09:45 följande:
    Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
    Hahaha..jag la mig på sängen, tog en bild, kastade av mig kläderna, kröp ner under täcket och där under ligger jag nu och kommer snarka hela natten    
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 20:34:00 följande:
    Tack så mycket smile1.gif
    Zack skrev 2014-10-05 20:09:45 följande:Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
    Hahaha..jag la mig på sängen, tog en bild, kastade av mig kläderna, kröp ner under täcket och där under ligger jag nu och kommer snarka hela natten   smile5.gif  
    Prova att ligg på magen inatt så kanske du inte snarkar så mycket ;)
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-05 20:35:49 följande:
    Prova att ligg på magen inatt så kanske du inte snarkar så mycket ;)
    Alltså, jag kan inte ligga på magen och sova!
    Att ligga på magen är liksom en favorit ställning i vissa sammanhang och då väntar jag bara på något mysigt...Haha
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 20:34:00 följande:

Tack så mycket Hahaha..jag la mig på sängen, tog en bild, kastade av mig kläderna, kröp ner under täcket och där under ligger jag nu och kommer snarka hela natten    

Det är väldigt härligt att veta att du sover naken... ;)

Frågan är om du har händerna på eller under täcket?!? ;)

(Under, hoppas jag)
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-05 20:45:16 följande:
    Det är väldigt härligt att veta att du sover naken... ;)

Frågan är om du har händerna på eller under täcket?!? ;)
    (Under, hoppas jag)
    Tycker om att sova naken
    Händerna är helt klart på täcket som alltid Drömmer....hahaha
  • Ronga

Jag kan inte sova med plagg på, nästan en omöjlighet. Boxers i värsta fall. Inte mer tyg......blir varm alldeles för lätt :)

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda