• Mattias39

Helkroppstråden

Morriiss skrev 2013-09-03 16:49:52 följande:
    haha... ops... sry.... det räcker med att försöka förstå sig på norrlänningarna o skåningarna som ingår i familjen... o det är banne mig inget lätt jobb!
    Nej, inte helt lätt kanske... ;)
  • Mattias39
    Morriiss skrev 2013-09-03 16:53:40 följande:
    nä när dom sätter igång är det ju som att lyssna på rena utländskan!
    hahaha...fy satan så många asom INTE håller med dig nu...själv är jag fegt nog neutral i frågan...
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-03 20:37:26 följande:

Tack ....Fresta mig inte ,.... tänkte faktiskt tvärtom dra mig tillbaka...
    Nejnejenej....inte dra dig tillbaka....lova!! Glad
    Gillar dina bilder...mycket!! Så, se till att häng i och posta mer....blir väldigt mycket tråkigare utan dina bilder...!
  • Mattias39
    MrMagic skrev 2013-09-04 08:07:35 följande:
    Åh! Äntligen en landsfrände!! Misstänkte att det var något speciellt med dig Matte!!Glad
    Se där...Ja, vi är inte många...men vi är jävligt bra!

• Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-04 09:47:27 följande:

Tack Mattias .Vad gullig du är!
    Jag hade egentligen bara tänkt göra ett enstaka inlägg som "kvinna med pärlörhänge "....men så fastnade jag lite
    Det är så trevlig stämning här ( bortsett från någon enstaka cancersvulst ) Jag gillar att se bilder och önskar att jag haft tid att skriva och kommentera mer ... Jag visar gärna upp mig... ...men nu kommer jag försvinna ett tag. Kommer med största sannolikhet tillbaka någon dag .Kram

Åh....älskar när du visar upp dig så jag hoppas du snart är tillbaka...väldigt snart! :)
    Gillar att se dina bilder...!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-04 09:47:27 följande:

Tack Mattias .Vad gullig du är!
    Jag hade egentligen bara tänkt göra ett enstaka inlägg som "kvinna med pärlörhänge "....men så fastnade jag lite
    Det är så trevlig stämning här ( bortsett från någon enstaka cancersvulst ) Jag gillar att se bilder och önskar att jag haft tid att skriva och kommentera mer ... Jag visar gärna upp mig... ...men nu kommer jag försvinna ett tag. Kommer med största sannolikhet tillbaka någon dag .Kram

Går det inte att få dig att tänka om? Solig
    fialotta85 skrev 2013-09-04 08:28:56 följande:
    Matte och MrMagic, ni får börja skriva dialektalt så jag kan sitta här och njuta!
    Du menar att du då kan skratta åt oss så att tårarna rinner...? Flört

• Mattias39
    fialotta85 skrev 2013-09-04 10:31:54 följande:
    Nähä, kanske småle lite bara.. :-*

Tror dig...:)
    Så...bild på småleende fialotta, tack...
  • Mattias39
    fialotta85 skrev 2013-09-04 15:05:04 följande:
    Åh.. Ni får nog leta reda på mig, för det här blev ju ingen direkt leende-som-får-en-att-tappa-andan precis Tungan ute

Jooooooo.....det var precis vad det var!!! Jäklar så snygg din mun är...!! Och det där leendet skulle jag kunna tänka mig att se på nära håll... Flört
  • Mattias39
    Anonym (tjockis) skrev 2013-09-04 15:12:39 följande:
    Lite småsugen på dom där oxå faktiskt... Drömmer
  • Mattias39
    fialotta85 skrev 2013-09-04 16:14:04 följande:
    Haha så söta ni är Drömmer Ni får åka neråt mot Västra Götaland och prata lite värmländska med mig då... Solig

Nå då blir du väl alldeles tokig och varm i hela kroppen antar jag...låter lite farligt...... Flört
Svar på tråden Helkroppstråden