Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:01:17 följande:

Var inte ett försök till ngt alls. Sluta prata om självkänslor och dittan dattan

det är inget fel på mig

och jo jag antar att dina bröst e fula eftersom du tar illa upp om de jag kommenterar.
    Den åsikten är du tämligen ensam om här på FAMILJELIV !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 10:17:36 följande:

Ha ha... ja här kommer en.... före jobbet/på jobbet bild...

Föredrar FÖRE jobbet bilden..:)
    Du har en jävligt snygg kropp, MM, det är inget snack om saken. Jösses alltså....Glad

Och ha en skön dag.Solig
  • Anton Chigurh
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-23 10:03:23 följande:

Vägar tyvärr inte lägga ut en bild efter att ha sett andra grabbar här som är betydligt större på de flesta ställen. Verkar vara dom som får kommentarerna också.
    Jag har lagt upp en hel del bilder och jag har en banan av medelmått...eller ja, något över medel vad gäller grovlek om sanningen skall fram, men nog fan för att jag ligger i lä när det det kommer till killar som Amor, iaf, jag postar i vilket fall, och kan jag...så kan du, här gillas allt. 

Vad en och annan dönicke möjligen kan ha å tillägga spelar lika stor betydelse som jag spolade ner nyss, så posta på för bövelen, Beckham...Glad
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    Mmm, underbara Trille, jag har av princip aldrig någonsin anmält ett enda inlägg, tycker inte det har varit befogat, men faktiskt, så för din skull, så kan jag tänka mig att göra ett undantag. Inte för min skull, jag skiter det/dom rövhålen ett långt stycke, men tydligen finns det dom som tar åt sig, och då kan det faktiskt vara till lite hjälp om alla vettiga mänskor anmäler allt som är kränkande i tråden.

Bra Trille.....Kyss 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-07-23 20:31:13 följande:
    Anonym(sa) är en tjej.

Här är en bild på lille Birger.

och en på min inneboende, nallen:

Du är en vältränad herre, Birger, det må jag säga.....Skål
  • Anton Chigurh
    villagegirl skrev 2013-07-23 22:52:41 följande:

Efter två barn och mitt uppe i medelåldern, erkänner att jag utkämpar ett privat krig mot min egen kropp 
    Snyggt, VG, mycket vackert......Glad
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-07-24 06:46:11 följande:
    ;D härligt! Kul att man fick se dig också för en gång skull(kanske missat det tidigare)!

Måste ju ta och bidra lite nu också...
    Bjuder på ett par bilder.

Och du är lika läcker som vanligt, Nanime. För jävla grann röv.....Kaffe (Får bli kaffe, för tidigt med starkvaror).
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-07-25 11:22:11 följande:
    Hallå? Var håller ni hus? Helt öde idag. Nåja, njuter lite för mig själv då.

Vackert Karios, riktigt jävla vackert....Glad
  • Anton Chigurh
    Mandiisen skrev 2013-07-25 18:27:30 följande:
    Mysigaste outfiten, Vila ryggen innan det är dax att vandra ner till hbg fesivalen :)

Oavsett din ålder, Mandi, så är du väldigt vacker....Glad
Svar på tråden Helkroppstråden