• Anonym (Jag)

    Vad vill killar/män att tjejer/kvinnor gör i sängen?

    Träffar en kille, vi smsar oxå, skickar även sexbilder och lite trevliga filmer till honom och han verkar vara riktigt nöjd med detta Flört 
    Men funderar lite hur ska tjejen/kvinnan vara i sängen och även i övrigt för att killen/mannen ska bli helt såld på henne?  Vad gillar killar/män att tjejer/kvinnor ska vara för att killen ska längta efter att få träffa henne igen? Ska man ta för sig? och på vilket sätt? …men hur tar man för sig så att man inte blir jobbig och för mkt på? 
    Hur ska sexet vara  tycker ni? Vad ska tjejen göra när det gäller sex för att han ska bara tänka på henne?
    Jag är en mogen kvinna (40) som ser bra ut, snygg kropp mm bara så ni vet, ingen fjortis, inte desperat heller Tungan ute

    Tacksam för lite tips!

    Trevlig helg! Kyss 

  • Svar på tråden Vad vill killar/män att tjejer/kvinnor gör i sängen?
  • lunchbox

    Du ska vara dig själv.Gör det som känns rätt. Då genomstrållar du självsäkerhet. Det kanske märks om du spelar, vilket man kan leda till iritation.

  • Anonym (Jag)
    lunchbox skrev 2013-01-04 07:57:26 följande:

    Du ska vara dig själv.Gör det som känns rätt. Då genomstrållar du självsäkerhet. Det kanske märks om du spelar, vilket man kan leda till iritation.


    Ja det har du rätt i, jag är självsäker annars och jag njuter av sexet och sånt, jag inte vill spela nån sexgudinna Flört jag vill gärna få lite tips och göra mitt och hans sex lite bättre, men jag väljer det jag tycker känns rätt för mig Glad 
    Men tack för tipset Skrattande 
  • Furstinna

    Tips.. Tänk mindre! Att vara för självmedveten under sex är helt fel. Gör det du känner för och va inte blyg. Ta kommandot om du känner för det och visa vad du vill och njut. Det är ingen rocket science.

  • Anonym (olja)

    Att tjejen dränker in en i olja o man får hälla över henne baby olja är inte fel. o få sladda runt med varan

  • PassionForever

    Jag kan inte "vara" på något annat sätt än den jag är.Skulle bla ha svårt att låtsas vara dominant eller använda dirtytalk . Skulle bli generad och rodna som en tok Det betyder inte att man inte ska våga ta för sig,jag tror mer på att inte ha färdiga scener framför sig om hur det ska se ut/vara

  • Anna Paulita

    Jag tror din fråga är lite som att fråga ; vilken älsklingsrätt har män?

    Helt omöjlig att svara på då det är, misstänker jag, rätt individuellt. Sedan är ju första gången sällan så där fantastisk, men kan vara, som man skulle önska.

    Jag tror inte man ska göra sådant man är obekväm med bara för att någon random FL snubbe säger att det är hans favorit. ;) Vad olika män gillar brukar man, om jag inte missninner mig, märka rätt fort om man är lite lyhörd.

  • Fröken reserverad

    Var lyhörd på vad han tycker är skönt när du ger honom njutning och var inte rädd för att visa vad du tycker är skönt. Hjälps åt att hitta vad som passar er.

    och slutligen såklart var dig själv och var inte rädd för att njuta och visa att du njuter. 


    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Nöjda)

    Blir tjejer nöjda om Killen stönar är det ett kvitto?

  • Anonym (Ointresse)

    Vad vill killar/män att tjejer/kvinnor gör i sängen?


    sover

Svar på tråden Vad vill killar/män att tjejer/kvinnor gör i sängen?