• friskluft

    Föräldrar i Skövde?

    Finns det fler föräldrar som bor i Skövde här?

    Jag har bott här i ca 2 år och har ännu inte skaffat mig så många bekantskaper.
    Jag har en son som är 14 månader och även han skulle nog tycka att det var kul med några nya ansikten.
    Så finns det några fler som inte är rädd för att bekanta sig får ni gärna hojta till  

  • Svar på tråden Föräldrar i Skövde?
  • frukarlssonn

    Bor heller inte i Skövde men i Tidaholm, inte så långt ifrån Är ursprungligen fr Gbg och bott här lite över två år så känner inte så många här heller!


    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn

    Glömde skriva att jag har två flickor, en på 2 år och en på 3.5 år.


    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Tess2012

    Här finns ytterligare en nyinflyttad Tidaholmare med en liten tjej. Vi går ibland till Familjecentralen här, roligt att prata med andra vuxna ibland ;)

  • frukarlssonn
    Tess2012 skrev 2013-01-07 00:11:21 följande:
    Här finns ytterligare en nyinflyttad Tidaholmare med en liten tjej. Vi går ibland till Familjecentralen här, roligt att prata med andra vuxna ibland ;)
    Kanske vi har setts där Tungan ute

    Nu går jag inte så ofta dit längre pga att jag jobbar varannan vecka men gick dit mkt under min f-ledighet!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Doudou

    Hej! Jag har två barn och flyttar snart till Skövde under en period :)  Vad finns det att göra när man har barn?

  • kinna3

    Hej! Jag "letar" oxså nya bekantskaper/vänner, då jag flyttat från Göteborg till lilla Falköping ! Jag är 31 & Har en son på 15 månader ! Om de kunde va nått?????   :)

  • frukarlssonn
    kinna3 skrev 2013-01-12 09:36:35 följande:
    Hej! Jag "letar" oxså nya bekantskaper/vänner, då jag flyttat från Göteborg till lilla Falköping ! Jag är 31 & Har en son på 15 månader ! Om de kunde va nått?????   :)

    Hej! Jag är också från Göteborg Fast bor i Tidaholm. Och det är ännu mindre än Falköping
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Ma Baker

    Bor i Skövde och har en 13 månaders :) vi brukar vara på olika öppna förskolor och på familjecentralen i ryd. Ts, vad gör ni om dagarna och vart bort ni? Kul med fler från trakten!

  • kinna3
    Marinero skrev 2013-01-12 16:12:50 följande:

    Hej! Jag är också från Göteborg Fast bor i Tidaholm. Och det är ännu mindre än Falköping
    Ja Skrattande de e ju lite mindre ! Hur hamnade du där? Hoppas ni trivs oavsett Glad!  
     
Svar på tråden Föräldrar i Skövde?