• Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 07:46
    90111 visningar
    125 svar
    125
    90111

    avsugning, hur lång tid?

    Det är svårt att uppskatta tiden, men kanske en kvart, möjligen mera. Det är ganska jobbigt för henne att orka, men hon tar små pauser och kör med handen under tiden. Det är skönt ja, men på ett "mjukt" sätt som inte forcerar fram utlösning, utan det sista skedet när det är nära att gå blir ganska utdraget.

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 08:12
    #10

    Min fru har minskat ner på att röra huvudet fram och tillbaka, vilket blir ganska jobbigt, och i stället börjat jobba mera med mun och tunga, verkligen "suga" mera. Det är skönare för mig, även om det inte går fortare, men det är lite enklare för henne. Om det blir tröttsamt för dig kan du ju börja med handen och sen ta till munnen när han har kommit en bit på väg.

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 08:39
    #14
    Geminina skrev 2013-01-07 08:36:06 följande:
    Sen är det också en fråga om man vill att det ska ske snabbt eller vill man dra ut på tiden..Tungan ute
    För mig blir det betydligt skönare orgasmer om de kommer efter en längre tids stimulans.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 13 Jun 18:18
    #43
    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 16:39:34 följande:

    Allt mellan 30 sekunder till drygt en timme har min fru hållit på för att det ska gå för mig när hon suger. Beror helt på hur kåt jag är när hon börjar och på hur intensivt hon suger. Ibland mys-suger hon bara och då kan hon hålla på i en timme innan jag kommer.


    Hon orkar hålla på så länge alltså? För mig har det tyvärr blivit svårare att komma rent allmänt och av avsugning i synnerhet, så det slutar nästan alltid med att jag säger att hon får sluta, när jag märker att hon håller på tröttna.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 14 Jun 12:23
    #47
    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 22:40:07 följande:
    När hon håller på så länge så är det inte alls så intensivt utan mer som en mys-avsugning. Men hon kan hålla på i över en timme oavbrutet. Hon älskar att suga kuk så det är helt på hennes initiativ när hon suger och hon slutar direkt när hon tröttnar så det är inget jag behöver fundera på.

    Genom årens lopp har jag också fått svårare att komma vid avsugning. Förr kunde jag inte hålla mig mer än några minuter innan det gick för mig, även om jag försökte dra ut på det. Men vid vanligt knull så är det ingen skillnad mot tidigare på hur fort det går för mig. Märkligt men väldigt påtagligt.
    Tyvärr är det så att förmågan avtar med åldern. Inte bara potensen utan också förmågan att få utlösning. I olika grad för olika män och tidigare eller senare i livet. Jag håller nu vid 50 som sagt på att förlora förmågan att komma av oralsex, vilket är jättesynd för det är en så skön känsla när den mjuka stimuleringen övergår i pulserande orgasm. Vi började sent med oralsex, efter 40, så det blev en ganska kort period för min del, men skönt att ha fått uppleva det.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 1 Sep 22:14
    #70
    Anonym (Pathetic) skrev 2016-09-01 20:34:56 följande:

    Jag är 26 och jag har aldrig blivit avsugen.


    Trist. Hoppas du får uppleva det nån gång. Men som sagt själv var jag runt 40, så chanserna finns.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 2 Sep 13:20
    #78
    Herm138 skrev 2016-09-02 12:53:28 följande:

    Stämmer det att smaken är annorlunda om det är första gången som mannen sprutar den dagen, om man jämför med t.ex. omgång nummer 2 eller tre?


    Hon har inte tagit min sperma och jag kommer  bara en gång. Men med en tidigare partner tog hon i munnen och han ville oftast bli sugen till orgasm två gånger. Där var det helt klart en skillnad. Första satsen var jobbig, skarp smak, men den andra var nästan smaklös enligt vad hon säger.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 4 Sep 20:13
    #88
    Anonym (Twice) skrev 2016-09-04 12:16:37 följande:

    Har fått två avsugningar i mitt liv, det tog ett tag att komma då båda tillfällena var rätt hårdhänta...


    Varför inte mera? Hur gammal är du?
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 5 Sep 07:28
    #92
    Anonym (Twice) skrev 2016-09-04 21:58:58 följande:
    Är 45 bast, min fru gillar inte att suga visste hon efter 1 försök och den andra var min enda otrohet...
    Trist. Saknar du det mycket? Min fru var utled på att suga efter det intensiva umgänget med sin första partner. Hon ville inte göra det med mig och det accepterade jag. Men sen när vi varit gifta i 10 år var hon villig att försöka och nu gör hon det ibland, ett antal gånger per år. Jätteskönt. Jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva det. Kanske din fru också kunde tänka sig att pröva igen? Vissa saker kan förändras när sexlivet mognar och utvecklas.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 23 Sep 21:30
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 18:15:56 följande:

    Helt otroligt att du går med på det, om det nu stämmer. Min fru säger att så som du verkar vara är inte någon utom de som är perversa....

    Men kul om det stämmer! 


    Vad då? Blir du aldrig avsluten du då?
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 23 Sep 22:13
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 21:50:33 följande:

    Aldrig, aldrig!! Händer inte tyvärr. Totalt ointresserad fru.


    Oj vad jobbigt. Har du aldrig prövat med nån annan heller? Hur länge har ni varit gifta? Kanske hon ändrar sig.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 23 Sep 22:40
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 22:30:03 följande:

    Jodå det har hänt innan. Vi har varit gifta i 15 år...av torka...men vi har fina barn...


    Är det en principsak för henne då, eller har hon prövat och ogillar det? Min fru var också helt negativ länge men ändrade sig sen.
  • Anonym (Kvart­)
    Wed 21 Oct 2020 08:38

    För min del är det slut med att komma av avsugning. Det har inte lyckats på flera år.

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?