Tråden för oss som INTE ammar...
vår böna tar bara avents nappar och jag hatar napparna med ring på egentligen men har testat andra å de vägrar hon ha! Kul när de är så små (3,5 mån) & vet preciiiis vad de vill
Var till Coop och skulle hämta nan ha burkarna jag beställt.. Nej men då hade de utgått!? Finns bara de i 600g kartong & den Va ju svindyr på Coop..
[quote=68965537][quote-nick]annakarin75 skrev 2013-02-27 08:50:37 följande:[/quote-nick]
Var runt på affärer igår och skulle kolla priser mm på Nan Ha kartongen då burken ska utgå. Men knappt nån affär visste vad jag pratade om!? Nä får ta å ringa city gross idag å höra om de har den maten & till vilket pris.
Kokar inte heller vattnet å steriliserar i micron. Nu har jag kollat runt på citygross på NAN HA och här kostar den 109!! Samma på Ica maxi... Willys visste inte än... Gah!! Blir tokig ... Hutlösa priser men lillan måste iaf ha mat
Köpte två termosar igår på Ica för 50 kr till ersättning, få se om de håller värmen bra. En blå för kallt vatten och en röd för varmt vatten. Å så blev det en lila mam flaska
Läskigt! :-O
Jag har i 150ml vatten i flaskan som jag micrar i ca 30 sekunder. Tycker det blir lagomt.
Vi har två nappen till mam och den funkar bra för vår tjej. Ettan kom alldeles för sakta för henne och hon är 3,5 mån