• Beirut
    Äldre 15 Jan 05:58
    4126 visningar
    7 svar
    7
    4126

    Jag har fått tomat-fläckar på köksbordet!

    Det hela hände när jag skulle skära en ganska gammal tomat till en vanlig vardagssallad, jag har försökt med Cillit-bang men det går inte!

    Hjälp mig familjeliv????

  • Svar på tråden Jag har fått tomat-fläckar på köksbordet!
  • Beirut
    Äldre 15 Jan 06:09
    #1

    Jag har inte varit medlem så länge på FL,men jag har förstått att moderatorerna som "arbetar" här är väldigt högutbildade och allmänbildade?

    Kanske någon sådan skulle kunna hjälpa mig med mitt problem? Det är liksom inget vanligt vardagsproblem som typ en chimpans skulle kunna lösa?

    Jag förstår såklart att moderatorerna här måste "rensa" och vara en del av "kampen" och "murens uppbyggnad" men jag behöver verkligen hjälp NU

    Ska få min dotter på middag idag och jag har tomat-fläckar på bordet!!???

  • Orcha
    Äldre 15 Jan 06:11
    #2

    Det är kört. Byt bord.
    Eller som sann fl:are, DUMPA! (bordet alltså)


    It was love @ first sight, not the second though.
  • Beirut
    Äldre 15 Jan 06:17
    #3
    Orcha skrev 2013-01-15 06:11:45 följande:

    Det är kört. Byt bord.
    Eller som sann fl:are, DUMPA! (bordet alltså)


    Det har jag såklart tänkt! Meeeen, jag vet av erfarenhet att moderatorerna här är väldigt smarta och kan lista ut dom mest kluriga problemen här i världen.

    Tex så tillåts numera endast vänstersympatier här på familjeforumet, förvisso en väldigt låg form av kommunism och åsiktsförtryck men är det inte listigt så säg?

    Vad är några tomat-fläckar i jämförelse? Jag tror faktiskt inte någon vanlig användare kan upplysa mig om mitt problem .......
  • Orcha
    Äldre 15 Jan 06:34
    #4
    Beirut skrev 2013-01-15 06:17:20 följande:
    Det har jag såklart tänkt! Meeeen, jag vet av erfarenhet att moderatorerna här är väldigt smarta och kan lista ut dom mest kluriga problemen här i världen.

    Tex så tillåts numera endast vänstersympatier här på familjeforumet, förvisso en väldigt låg form av kommunism och åsiktsförtryck men är det inte listigt så säg?

    Vad är några tomat-fläckar i jämförelse? Jag tror faktiskt inte någon vanlig användare kan upplysa mig om mitt problem .......
    Jag måste, på mitt låga sätt, be om en källa på det...
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Äldre 15 Jan 08:08
    #5

    Yes spray brukar greja allt. Akta kläderna! Spraya o låt verka tio min sen torka. Funkat på blåbär o tusch mm på vårt vita bord.

  • Äldre 25 May 01:02
    #6

    Hej
    SUPER 10 från GNLD är det enda som hjälper mot allt och inte är giftigt.
    Kom ihåg att vänta i 3 minuter bara.
     
     Har klarat kulspetspenne-färg, tidn.tryck som fastnat och ätit sig in i träet, väggmärken av tryck på plastpåsar som inget annat medel klarat, golvfläckar, stentrappor mm mm

    GNLD finns på nätet. Har själv använt det i 20 år och man kan få tag på folk som säljer det via nät.
    Ovanligt dryg är det också, man spär ut med vatten en liten del i en sprayflaska.

    Lycka till
    fr en tant

  • Queero­verher­e
    Äldre 25 May 01:39
    #7

    Ååh, stackars dig! Vem skall spela dig i filmen?!

Svar på tråden Jag har fått tomat-fläckar på köksbordet!