• Äldre 23 Jan 01:21
    1044 visningar
    1 svar
    1
    1044

    Behöver er hjälp!

    Hej Allesammans!

    Jag har en massa frågor och funderingar och behöver er med erfarenhet. Jag tror att jag är gravid och det känns jätte spännande! Men jag har inte plussat än:(  Om allt ska stämma så är jag i vecka 8. Det började med att min mens inte kom och jag har alltid varit regelbunden sen jag fick min första mens för 100 år sen ;) Innan min mens skulle komma så fick jag mensvärk som vanligt, men den kom inte den 5 Januari som den skulle ha gjort sen hade jag värk till och från hela tiden, typ som kramper emellan åt. Och efter det fick jag en massa flyttningar men jag tycker det har avtagit nu, bara lite då och då. Kan inte påstå att mina bröst värker men jag tycker dom har blivit lite större och mina bröstvårtor är också en storlek större. Jag mår illa till och från men har där emot en halsbränna från helvetet... Sen är jag förbannat trött hela tiden med, kan fan sova hur mycket som helst men är fortfarande trött. För ca 1.5 v sen kissade jag hela tiden i ett par dagar och jag hade inte druckit mer än vanligt, nu visst kissar jag oftare men inte som under dom dagarna. Jag gjorde ett gravtest för ca 2 veckor men där stod de "Inte Gravid" Är det möjligt att jag fortfarande kan plussa? Eller vad är det som händer? Vad tror ni där ute? Finns de hopp ännu?

    Kram <3

  • Svar på tråden Behöver er hjälp!
  • Äldre 23 Jan 02:04
    #1

    Vi kan säga såhär, om du INTE skulle plussa så skulle jag bli väldigt förvånad för ganska precis sådär mådde jag innan jag fick världens rödaste, klaraste plus på mitt test.

    Fast det är klart, skengraviditeter är inte ovanligt, har jag märkt. De brukar dyka upp om man verkligen, eller verkligen INTE, vill bli gravid. Knepiga kroppar.

     Testa en gång till du, det första du gör på morgonen. 

Svar på tråden Behöver er hjälp!