• Anonym (Orolig)

    Utebliven mens, inte gravid

    Förra månaden så hade jag mens två veckor (med uppehåll på 2 dagar) bara det tyckte jag var skitkonstigt, men tänkte inte mer på det, nu har jag inte fått min mens denna månaden, skulle ha fått den 23e. Jag är inte gravid, har testat mig flera gånger. Vad kan detta bero på? Snälla kan någon svara, jag vågar inte ringa läkare. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-28 19:49
    Måste tillägga att i december så tog jag primolut nor för att skjuta upp mensen, kan det bero på det? Snälla svara någon, jag är sjukt nervös vad det kan vara...

  • Svar på tråden Utebliven mens, inte gravid
  • Anonym (Orolig)

    Snälla kan inte någon som haft utebliven mens berätta vad det berodde på! Jag är så jävla rädd att vara gravid fast testen visar negativt!

  • personae non grata

    Varför vågar du inte ringa läkare?

    Tyvärr tror jag att det är det enda du kan göra om du ska få ett svar. Det är omöjligt för någon här att svara på.

    Hoppas att det löser sig!

  • Anonym (Orolig)
    personae non grata skrev 2013-01-28 20:04:15 följande:
    Varför vågar du inte ringa läkare?

    Tyvärr tror jag att det är det enda du kan göra om du ska få ett svar. Det är omöjligt för någon här att svara på.

    Hoppas att det löser sig!
    för att jag är rädd att det är graviditet. 
  • personae non grata
    Anonym (Orolig) skrev 2013-01-28 23:02:40 följande:
    för att jag är rädd att det är graviditet. 
    Ja då blir det svårt.

    Har du någon partner/vän att dela oron med? Så kanske det blir lite lättare att bära
  • Anonym (Orolig)
    personae non grata skrev 2013-01-29 19:42:22 följande:
    Ja då blir det svårt.

    Har du någon partner/vän att dela oron med? Så kanske det blir lite lättare att bära
    Nja tror inte det men vågar inte kolla upp det. 
    Men kan lika gärna vara något annat
    har jag inte fått den nästa vecka ska jag ringa läkare 
Svar på tråden Utebliven mens, inte gravid