• telgeb­o
    Äldre 28 Jan 22:10
    44448 visningar
    484 svar
    484
    44448

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • Anonym (krama­s oxå)
    Äldre 29 Jan 14:13
    #61

    kompisars kompisar kan vara en bra krets att söka i.

    Det kan vara lättare att släppa nån inpå livet som man känner till lite grann om på förhand.

    KK - vad är det? Hur man än gör så kommer man ju att göra lite mer än att BARA knulla.
    Det kan ju vara kul om nåt annat funkar oxå. även om man inte gifter sig.

    Några kompisar till mig fixade ihop mig med en tjej på en fest en gång - de körde ut alla andra från rummet med
    stereon, satte på en lugn låt och sa "dansa!" till mig och henne. Vi följde tipset. Och sen hade vi helt lysande sex i några månader.

  • Äldre 29 Jan 14:37
    #62

    Var bor du Telgebo?

  • telgeb­o
    Äldre 29 Jan 14:57
    #63
    Fröken reserverad skrev 2013-01-29 13:12:08 följande:
    Om du vill ha en kk och inte en relation som involverar kärlek så börjar som sagt såna relationer ofta som ett ONS. Om man inte är kär vill man vill inte förbinda sig till en massa sex innan man provkört?

    Nej, man är inte bränd när man är över 35. Finns massor med trevliga bra män därute.

    Allmänna tips: Var öppen för positiva människor, gå på dejt med de som du tycker verkar trevliga, ha sex med de som du klickar med. Se till att sexet blir helt outstanding så kommer de tillbaka för mer.
    Och framförallt ha rätt attityd själv. 

    Jag tycker inte det du skriver stämmer, det är inte mina erfarenheter. Jag har blivit KK med mina tidigare pojkvänner tex när förhållandet tatt slut eller så har jag funnit nån typ säg BC där man vet att hur man vill ha det att det bara är en vänskap där man har sex ihop, ONS har aldrig för mig lätt till att vi ses igen även om sexet har varit outstanding så återkommer dom aldrig och inte jag heller iofs.

    Jag hade nu senast en KK som tyckte jag var outstanding på oralsex men ändå så återkom han aldrig, det var hela tiden jag som skulle se till att vå relation levde vidare, det kändes som han förväntade sig det och så spela så jäkla märkvärdig det gjorde att jag inte känner mig så bekväm. Ett KK förhållande med en som gör sig otillgänglig som man samtidigt ser sitter inloggad här hela dagarna är inte så vidare.

    Jag har vart på dejt, inte bara med en utan flera under förra vintern och våren men ingen väckte nån intresse eller attraktion som fick mig att vilja veta mer och några var väl sådär men de sket antingen i att höra av sig eller rann ut i sanden eller så fick jag ärligt svar men oftast så hittade dom på en massa skit som att de fått asmycket att göra på jobbet just efter vår dejt och inte har tid att ha nåt annat liv på ett bra tag.

    Jag har gett upp dejtandet, inser väl att det inte leder till nåt ändå.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 29 Jan 15:02
    #64
    telgebo skrev 2013-01-29 14:57:39 följande:

    Jag tycker inte det du skriver stämmer, det är inte mina erfarenheter. Jag har blivit KK med mina tidigare pojkvänner tex när förhållandet tatt slut eller så har jag funnit nån typ säg BC där man vet att hur man vill ha det att det bara är en vänskap där man har sex ihop, ONS har aldrig för mig lätt till att vi ses igen även om sexet har varit outstanding så återkommer dom aldrig och inte jag heller iofs.

    Jag hade nu senast en KK som tyckte jag var outstanding på oralsex men ändå så återkom han aldrig, det var hela tiden jag som skulle se till att vå relation levde vidare, det kändes som han förväntade sig det och så spela så jäkla märkvärdig det gjorde att jag inte känner mig så bekväm. Ett KK förhållande med en som gör sig otillgänglig som man samtidigt ser sitter inloggad här hela dagarna är inte så vidare.

    Jag har vart på dejt, inte bara med en utan flera under förra vintern och våren men ingen väckte nån intresse eller attraktion som fick mig att vilja veta mer och några var väl sådär men de sket antingen i att höra av sig eller rann ut i sanden eller så fick jag ärligt svar men oftast så hittade dom på en massa skit som att de fått asmycket att göra på jobbet just efter vår dejt och inte har tid att ha nåt annat liv på ett bra tag.

    Jag har gett upp dejtandet, inser väl att det inte leder till nåt ändå.
    Beklagar att det blivit så och hoppas du hittar en ny infallsvinkel så det löser sig!
    Reserverad står för upptagen.
  • telgeb­o
    Äldre 29 Jan 15:02
    #65
    PerversMan skrev 2013-01-29 12:56:04 följande:

    Det räcker med att läsa dina tidigare tråder...

    Ursäkta? Mina tidigare trådar har inget med denna att göra och finner du inget bättre att skriva än skit här så föreslår jag att du går vidare till nån annan tråd.
    Anonym skrev 2013-01-29 12:58:02 följande:
    Hur gammal är TS?
    Några år från 40.
    Anonym (WTF) skrev 2013-01-29 12:59:53 följande:
    Men vad är det du vill ha hjälp med? Hitta en KK?

    Det vore snällt Nej vet faktiskt inte om jag vill ha hjälp, mest snacka av mig den förbannade frustrationen på att aldrig ha sex.
    Crillz skrev 2013-01-29 13:01:10 följande:
    fatta inte menar du att det inte stämmer. eller stämmer? för jag hade gjort vad som helst för en äldre kk som sagt många killar skulle.
    Ja den stämpeln som folk målar upp av mig och så bildar ni en uppfattning om mig av olika div TS är inte jag som ni tror. Ni har noll aning om hur jag är.

    Jag är ingen desperat jäkel, jag har inget dåligt självförtroende som nån annan påstod.

    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Crillz
    Äldre 29 Jan 15:04
    #66
    telgebo skrev 2013-01-29 15:02:49 följande:

    Ursäkta? Mina tidigare trådar har inget med denna att göra och finner du inget bättre att skriva än skit här så föreslår jag att du går vidare till nån annan tråd.

    Några år från 40.


    Det vore snällt Nej vet faktiskt inte om jag vill ha hjälp, mest snacka av mig den förbannade frustrationen på att aldrig ha sex.

    Ja den stämpeln som folk målar upp av mig och så bildar ni en uppfattning om mig av olika div TS är inte jag som ni tror. Ni har noll aning om hur jag är.

    Jag är ingen desperat jäkel, jag har inget dåligt självförtroende som nån annan påstod.

    Tror jag säkert inte tror du är jätte söt o trevlig :) inboxa mig!
  • telgeb­o
    Äldre 29 Jan 15:09
    #67
    Anonym skrev 2013-01-29 13:16:41 följande:
    Exakt. 

    Man kan inte börja som kk. Men gör ons och prova dig fram tills du hittar nån som verkar bra. Provkör med andra ord. Den personen investerar du lite mer i på så vis att du ringer och skickar något sexigt när du blir sugen o se om han blir sugen på att komma över. Ni har sex och voila ni är så gott som kks. 

    Jag är ingen tjej som ligger runt, det är nåt som man sysslar med som 20 åring, fy fan jag är mamma vill inte vara ett vandrade hål madrass eller kalla det för vad ni vill.

    Jag har ju lyckas hitta KK förr så varför skulle det inte funka att hitta en KK nu? Båda vet att vi kommer ha sex flera gånger och inte bara en gång. Får bara ångest av ONS, det var mer sånt jag gjorde som bra mycket yngre.
    Scarlet 0007 skrev 2013-01-29 13:20:48 följande:
    TS, ragga där man inte brukar ragga. Fruktdisken på ica, öppna förskolan, badhuset, vinkursen osv osv. Ställen där man ska träffa någon (BC mm) drar lätt till sig ganska mycket ostabila, sökande människor. Vad jag vet.

    Annars är ju dansgolvet ett 100% säkert kort, men det kanske inte var något för dig.

    Fruktdisken på ICA med pensionärer jo klockrent. Snyggingar har ju oftast en ring på vänster ringfinger eller ngra kids med sig och frugan i släptåg så nej inget alternativ och vill inte framstå som en idiot. Jag har en liten flört med killen på sushistället jag käkar på ofta men vet inte riktigt vad jag har han.

    Öppnis hänger jag aldrig på, samma sak med badhuset, och vin...dricker inte ens vin så lite svårt och är ingen tjej som ränner ute på kvällarna, tycker det är mysigare att sitta hemma och se på TV eller hänga här än att befinna mig på nån skrälig krog och ta sig hem (svårt att ta sig hit ut efter midnatt)
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Äldre 29 Jan 15:13
    #68
    telgebo skrev 2013-01-29 15:09:39 följande:

    Jag är ingen tjej som ligger runt, det är nåt som man sysslar med som 20 åring, fy fan jag är mamma vill inte vara ett vandrade hål madrass eller kalla det för vad ni vill.

    Jag har ju lyckas hitta KK förr så varför skulle det inte funka att hitta en KK nu? Båda vet att vi kommer ha sex flera gånger och inte bara en gång. Får bara ångest av ONS, det var mer sånt jag gjorde som bra mycket yngre.


    Fruktdisken på ICA med pensionärer jo klockrent. Snyggingar har ju oftast en ring på vänster ringfinger eller ngra kids med sig och frugan i släptåg så nej inget alternativ och vill inte framstå som en idiot. Jag har en liten flört med killen på sushistället jag käkar på ofta men vet inte riktigt vad jag har han.

    Öppnis hänger jag aldrig på, samma sak med badhuset, och vin...dricker inte ens vin så lite svårt och är ingen tjej som ränner ute på kvällarna, tycker det är mysigare att sitta hemma och se på TV eller hänga här än att befinna mig på nån skrälig krog och ta sig hem (svårt att ta sig hit ut efter midnatt)
    Är du bara på jakt efter kk, eller kan du tänka dig ett seriöst förhållande?
    Tänkte mer på om det är lättare att hitta någon på någon utav dom stora dejting sidor som inte enbart riktar sig på sex.
    As a child I could walk on the ceiling
  • telgeb­o
    Äldre 29 Jan 15:18
    #69
    P30 skrev 2013-01-29 13:25:49 följande:
    Om du inte blockerat din profil hade du säkert fått några bra förslag i din mailbox.

    BC är ju lite FL på steroider. Här finns alla idioter. Det är ofta dem som hörs och syns mest. På BC är det samma sak, fast en faktor 10.

    Både du och jag vet ju att det finns bra folk på BC, eller hur? Både du och jag finns där. Du är väl bra? Väl? :)
    Jag är i alla fall bra.

    Sedan beror det ju väldigt mycket på hur mycket jobb man vill lägga ner på sin profil. Om du skriver en bra och tydlig beskrivning vad du vill ha och fortsätter lite i gästboken. Skriv i ditt första gästboksinlägg att ni som läst hit, som förstått mina krav och som faktiskt är normala, fungerande människor som tror att jag skulle ha ett bra utbyte av er: börja ert mail med att skriva ordet Etta (eller nåt.) Se till att skriva mer än fem meningar. Ha bilder på annat än ditt kön. Lova inte att du vill ses om du inte tänker dyka upp. Kalla dig inte singel om du inte är det.

    På så sätt kan du sortera bort 95%. På de kvarvarande fem procenten är säkert hälften bra och andra hälften inte bra, som i resten av livet.

    Men - du kan ju inte döma alla oss BC-användare baserat på 900 mail och två dejter. Och vilja träffa någon men se till att ingen kan skriva till dig här, då blir det ju bara gnäll av det...

    Vill du titta till min profil på bc heter jag 6instructor  Inga kukbilder, inget naket alls förresten, mest för att det är fler som tycker att det är avtändande med ett stort ådrigt organ i pannloben och dels för att jag inte är riktigt bekväm med att presentera mig så.

    Och BTW är jag i Sth varannan vecka. 
    och vi har snackat mycket på BC du och jag och du vet att jag inte har min fitta upptryckt i närbild som avatar p min profil där och att jag har mycket tydlig profil vad jag söker och vad jag är ute efter samt att jag fyllt i att jag är singel då jag är och min rätta ålder, min sexuella läggning, min vikt och längd och inga felaktiga uppgifter. Dom som svarar är oftast killar som är typ motsatsen mot  vad jag söker. Jag vill inte vara nåns lärarinna i sängen, ta nåns oskuld eller knulla med en gubbe.
    Smecker skrev 2013-01-29 13:31:16 följande:


    Det är den bilden DU gett av dig själv. Du menar att folk gör fel som läser innantill? Eller att du ljuger om dig själv?

    Ursäkta? En bild jag gett av mig själv? Ähh på vilket forum pratar du om? På sex och samlvandesdelen är jag ju för fan lite mer ja vad ska man säga, dirty kanske än vad jag är om jag snackar på föräldraforumet om matvanor eller amning eller whatever.
    Anonym (kramas oxå) skrev 2013-01-29 14:13:12 följande:
    kompisars kompisar kan vara en bra krets att söka i.

    Det kan vara lättare att släppa nån inpå livet som man känner till lite grann om på förhand.

    KK - vad är det? Hur man än gör så kommer man ju att göra lite mer än att BARA knulla.
    Det kan ju vara kul om nåt annat funkar oxå. även om man inte gifter sig.

    Några kompisar till mig fixade ihop mig med en tjej på en fest en gång - de körde ut alla andra från rummet med
    stereon, satte på en lugn låt och sa "dansa!" till mig och henne. Vi följde tipset. Och sen hade vi helt lysande sex i några månader.
    Ja man har ju då inte några polare som har andra polare sas. Jag umgås inte med andra än syrran när hon hinner.

    Träffar nån kompis ibland men inga män i hennes bekantskap attraherar mig alls, skummare typer eller fulare killar får man leta efter.



    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgeb­o
    Äldre 29 Jan 15:23
    #70
    Kalleumea skrev 2013-01-29 14:37:39 följande:
    Var bor du Telgebo?
    Ja mitt medlemsnamn säger dig vad jag bor kanske
    Fröken reserverad skrev 2013-01-29 15:02:02 följande:
    Beklagar att det blivit så och hoppas du hittar en ny infallsvinkel så det löser sig!

    Nej BC har jag gett upp helt.
    Crillz skrev 2013-01-29 15:04:32 följande:
    Tror jag säkert inte tror du är jätte söt o trevlig :) inboxa mig!
    Om du vill få kontakt så är det bara att gå in i din egen inbox skriva mitt namn, sedan ditt meddelande och klicka på skicka.

    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?