• traveler

    Är du, eller känner du en lycklig singel

    Ordet är ganska fritt. Är du singel och trivs med det? Eller känner du kanske att det här med relationer är en icke-fråga, dvs händer det så händer det men det går lika bra som det är att vara singel?

  • Svar på tråden Är du, eller känner du en lycklig singel
  • CarolineH08

    Jag är singel och trivs bra med det, visst ibland saknar man att dela livet med någon men söker inte efter "den rätta"... Kommer den så kommer den

  • traveler

    Är/var ni så ensamna då? Ni har ju ändå barn båda två

  • Queenie70

    Jag är singel sedan 2 år, och har ingensomhelst, lust att skaffa mig ett förhållande, eller ännu värre nån att bo med. Saknar nån att dela räkningar med dock

  • Loriyana

    Jag är självvald singel och trivs alldeles utmärkt. Vill inte ha ett förhållande just nu, möjligen i framtiden...men absolut inte nu.

  • Anonym (Ensam med barn)

    Jag är singel och har varit det under några år. Jag har trivts bra med det livet, bygga ett eget hem för mig och barnen där jag (ok tillsammans med barnen) bestämmer, utbildat mig, nytt intressant jobb, barnens aktiviteter, ja sköta mig själv helt enkelt. Men nu börjar man allt sakna någon.

  • Loriyana

    Kan tillägga att jag aldrig känner mig ensam eftersom jag har min dotter och så har jag min familj som bor nära.

  • traveler

    Saker jag kände förut när jag var singel var.


    Kommer livet alltid att se ut såhär?

    Åren bara går

    Vad är det för fel på mig?

    Varför funkar det för andra men inte mig?     

     

  • Anonym (Raffa)

    Jag är frivillig särbo och trivs med det och har inga planer på att ändra på den saken just nu i alla fall. Jag är hellre singel än har ett halvdant förhållande. Singellivet kan vara härligt men hittar man ngn som man trivs med så kan kan det vara lika underbart det. Skulle dock mycket hellre vara singel än att leva i ett halvdant förhållande och hellre singel än att bo ihop som jag känner det just nu.

  • Scillan

    Jag är absolut en mycket lycklig singel. Det betyder inte att jag inte kan tänka mig att träffa någon men om jag inte gör det så är det helt ok. Jag spenderar inte mina dagar med att sakna någon, jag spenderar dem med att ta för mig av livet.

Svar på tråden Är du, eller känner du en lycklig singel