• Anonym (Kaffedraken)

    Alla vi som väntar smått i september 2013

    En diskussions/bildtråd för alla som väntar barn i september, oavsett vart i landet man bor! Skriv gärna om allt möjligt, ultraljud och illamående och allt som faller er in! Solig

  • Svar på tråden Alla vi som väntar smått i september 2013
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Jag väntar barn den 27 september. Jag är 21 år och det är mitt och pojkvännens första barn. Det var inte planerat men vi är mycket glada. Jag har varit till barnmorskan en gång men då pratade vi bara om allt möjligt. Ska dit igen på fredag och då ska hon ta en del prover och prata lite till :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hejsan! Jag och min man väntar nu bebis nr 2 i september. Har en dotter som i mars blir två år! Hoppas vi kan följas åt tjejer!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej och välkomna! Kul om vi blir några stycken som följs åt! Jag var på ultraljud idag och det visade att jag är i vecka 10 + 2 ungefär så jag har bf tidigt i september. Whohoo! Septemberbarn vad coolt Skitcoolt att se ett litet hjärta slå. Den låg och sov så gott, vi försökte väcka den men icke! Såg iofs ett ben med världens gulligaste fot! Nu känns det mer på riktigt.. Hur mår ni då?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Idag är jag vecka 10+4 och jag har mått PYTON hela dagen från att jag vaknade. Jag har fått i mig 2 potatisar och en tekaka idag, allt annat smakar päck!! På fredag ska jag på inskrivning hos barnmorskan och då ska jag be att få utskrivet Lergigan Comp som tydligen skulle vara riktigt bra mot illamående. Nu känns det som att jag ger min unge näringsbrist deluxe :(

    Idag fick jag min första humörsvängning och började gråta och tyckte jättesynd om mig själv. Humörsvängning CHECK! Demon   

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej
    Jag väntar mitt andra barn, enligt gravidkalendern ska jag ha min bäbbe kring den 27e Sep.
    Jag är bara i v 7 än men känner tydliga "slitningar" i jumskar och korsrygg. Sedan är magen svullen men inte hård, Kan det vara så att de går fortare att "se" gravid ut när man väntar nr 2?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Lilla du skrev 2013-02-06 12:22:09 följande:
    Hej
    Jag väntar mitt andra barn, enligt gravidkalendern ska jag ha min bäbbe kring den 27e Sep.
    Jag är bara i v 7 än men känner tydliga "slitningar" i jumskar och korsrygg. Sedan är magen svullen men inte hård, Kan det vara så att de går fortare att "se" gravid ut när man väntar nr 2?

    Japp, det ska tydligen vara vanligt att magen blir stor fortare efter första barnet. Jag väntar mitt första och jag är i vecka 12 om 2 dagar och man ser inget alls :(
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min första graviditet började inte synas förrän v. 17 att de va en gravid mage . Hundra hur lång tid de tar denna gång

Svar på tråden Alla vi som väntar smått i september 2013