• Äldre 6 Feb 11:00
    4828 visningar
    9 svar
    9
    4828

    Vit barnvagn? Ja eller nej?

    Hej! Nu är det så att jag och min sambo har hittat (enligt oss) VÄRLDENS FINASTE vagn. Modellen heter Turran Silver Duo och finns i många olika färger, men vi att fastnat för den helvita i eco skin. Vi har inte beställt den ännu men vi funderar starkt på det. Men jag skulle vilja höra om någon här har en erfarenhet av vita vagnar? Blir det lätt smutsigt även om vi nu bara ska använda den som liggvagn? Vore snällt om någon kunde komma med lite tips eller egna erfarenheter :) Hoppas på svar :)

  • Svar på tråden Vit barnvagn? Ja eller nej?
  • Äldre 6 Feb 11:02
    #1

    Säkert jättesnyggt men jag skulle inte välja vitt. Minsta lilla fläck syns.


    ♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ bf 130315 ♥
  • Äldre 6 Feb 11:04
    #2

    Jag skulle aldrig köpa en vit vagn. Aldrig. 


    Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Äldre 6 Feb 11:12
    #3

    Är det skinn så är det lätt att torka av. Min syster hade vit vagn och smutsen som blev såg man mer på min svarta. Damm och sånt fastnar heller inte lika lätt på vitt. Så är det bara liggvagn där inga skor eller liknade ska användas så hade jag kört på den.

  • Äldre 6 Feb 11:13
    #4

    Fastar inte lika lätt på skinn*

  • Äldre 6 Feb 13:22
    #5

    Skinn är inga problem att torka av, och mycket smuts fäster inte alls på det i samma utsträckning som på tyg.

    Liggdelen lär ju inte bli så smutsig ändå, och invändigt har ni väl lakan och sådär ändå. Sedan när barnet blir äldre och kladdar så är det klart att det kommer synas lite mer än på mörka färger, men personligen tycker jag att det ser så trist ut med mörka vagnar.

    jag tycker verkligen att vita vagnar är fint, framförallt vita liggkorgar. Önskar att den vagnen vi skall ha fanns i vitt, men tyvärr.  


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Äldre 6 Feb 22:42
    #6

    Hittade också den vagnen idag och tycker den är jättesnygg, hittar tyvärr inga recensioner på den så vågar inte beställa den!

  • Äldre 20 Feb 21:29
    #7

    Exakt samma vagn som vi tänker beställa Glad

    Tröstar mig med att den vita skinnklädsel iaf inte kommer solblekas som den svarta briovagnen vi hade förut Flört 

  • Äldre 20 Feb 21:30
    #8

    Jag hade vit emmaljunga, mycket bättre än tyg då det går att torka av. Jag behövde aldrig rengöra den, den höll sig ren. Torkade sv till försäljning bara...

  • Äldre 18 Nov 08:05
    #9

    Synes den vognen er utrolig fin, og har fått en polsk jente til å lese om den i polen....der er dette en dyr og eksklusiv vogn folk er veldig fornøyde med, men er det noen her som har sett den på ordentlig? Synes det er litt skummelt å bestille en vogn jeg aldri har tatt i. Og i Norge selges den ikke i butikk. Har hatt Emmaljunga før, så er godt vandt når det kommer til kvalitet og brukervennlighet

Svar på tråden Vit barnvagn? Ja eller nej?