Min sambo vill inte knulla!
Alltså, 1-2 ggr/v är "normaltillstånd" hos oss. Varit ihop 13 år.
Alltså, 1-2 ggr/v är "normaltillstånd" hos oss. Varit ihop 13 år.
Tips på hur man kan förbättra detta "normaltillstånd" på 1-2ggr/v? Öka lusten hos andra partnern, mer tid för varandra osv?
Sen verkar det som om sexlusten varierar enormt mellan individer, även om de skulle få all tid i världen till samliv. Tyvärr.
Samma här. Gärna 4-5ggr/v, minst! Inte kul att bli avvisad, eller inte få respons.
När man träffades var man ju som kaniner, mycket närhet, mycket sex. Sen har det tyvärr bara gått utför.
Hur vänder man det?
Det där med träning funkar faktiskt som du säger. Springer långt varannan dag nu, delvis för att kunna hantera driften.....
Just nu har väl det hela en bra förklaring, vi fick barn för 8v sen. Men på 7 veckor var det ingen närhet heller, direkt. Inte förrän jag tog upp saken.
Jag känner ju att lusten inte finns där hos henne. Gissar att det kommer att dröja, kanske länge.
Har väl tagit upp tidigare innan vi fick barnet att sex 2-3ggr/v inte vore fel. Vid tillfället vi pratade om det så höll hon med. Med sen händer ju inget..... 1-2 ggr/v fortsätter, ibland mer sällan.
Verkar ju vara så att den stora lusten, passionen och "kåtheten" som fanns i början försvinner med tiden :(
Till saken ska jag väl också lägga att det varit perioder där jag inte varit så sugen på sex - det går ju i vågor. Men 1, max 2 ggr per vecka resten av livet känns ju inte direkt hållbart..... Gärna 3-4, kanske t o m 5-6 (nu drömmer jag)!