• Anonym (Kåt tjej)

Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?

Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
    Vad tittar du mest på?
    Vad tänder dig mest?

Kom igen och berätta!!
    Vill ha lite krydda till mina fantasier.       

• Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?
  • carlf

Den typen av porr som är normalt, ja vad är normalt?;) Men typ där det är naturligt och man kan känna igen sig själv lite

• Anonym (Kåt tjej)
    steffo007 skrev 2013-02-16 07:44:27 följande:
    Najs, lust att snacka privat??
    Det har jag men vågar inte.
    Sorry...
  • steffo007
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2013-02-16 07:56:29 följande:
    Det har jag men vågar inte.
    Sorry...
    Ett litet hej är aldrig farligt ;)
  • Anonym (Kåt tjej)
    carlf skrev 2013-02-16 07:57:19 följande:
    Jag är inte farlig;)

Det säger alla.
    Från man är liten får man lära sig att INTE lita på främmande män....
    Så varför skulle jag göra det nu?

Jag tror dig väl.
    Men det är en princip.
    Jag skulle avslöja för mycket om mig själv och antagligen få problem.        
  • carlf
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2013-02-16 08:06:53 följande:
    Det säger alla. Från man är liten får man lära sig att INTE lita på främmande män.... Så varför skulle jag göra det nu? Jag tror dig väl. Men det är en princip. Jag skulle avslöja för mycket om mig själv och antagligen få problem.        

Aha ha. Men bara prata lite via mail här inne. Lovar att jag är diskret även om jag är singel.
  • Josun

Amatörer eller det som känns äkta. Minsta stön som låter tillgjort så är hela illusionen förstörd.

Eller alla dessa fraser som porrskolan verkar ha lärt tjejerna... Det är så fruktansvärt avtändande :)

Tacka vet jag vanligt fint folk som bara njuter.

• Anonym (kvinna 33)

Jag tänder mest på kåthet. När det ser lite trovärdigt ut. Jag gillar kvinnor med stora bröst och män galna att suga på dom. En tjej som njuter med flera män o gärna i munnen o överallt samtidigt, eller en kille som får två tjejer, gillar även lesbiskt... Men nyckelordet är hunger.

• Anonym (kvinna 33)
    Josun skrev 2013-02-16 09:31:01 följande:
    Amatörer eller det som känns äkta. Minsta stön som låter tillgjort så är hela illusionen förstörd.

Eller alla dessa fraser som porrskolan verkar ha lärt tjejerna... Det är så fruktansvärt avtändande :)

Tacka vet jag vanligt fint folk som bara njuter.

Instämmer
  • Josun

Förresten har jag personligen ingen förståelse för analsex eller hur det kan ha blivit så stort inom porren. Det är också någonting som förstör lusten ganska rejält :/

Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?