Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?
Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
Vad tittar du mest på?
Vad tänder dig mest?
Kom igen och berätta!!
Vill ha lite krydda till mina fantasier.
Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
Vad tittar du mest på?
Vad tänder dig mest?
Kom igen och berätta!!
Vill ha lite krydda till mina fantasier.
Audition, Casting, Tryouts, Gärna med dp-inslag.
Amateur double penetration har jag väl sökt på några ggr. Det ska erkännas..
AMATÖRSEX i alla dess former. Men allra helst dubbelmacka, gruppsex eller vanligt sex i form av två killar och en tjej. Allra helst när de kommer inuti munnen eller kommer i tjejen. Är det dubbelmacka finns det bra filmer med en creampie där först den ena kommer och sedan den andra i det andra hålet. Eller gruppsex där det är uppenbart att först kommer den ena i henne, sen fortsätter den andra kille att ta henne i samma hål (helst vanliga hålet) och sen kanske en tredje. Lite kladdigt men en spännande känsla om hur hon har det tredje gången. Tyvärr allt för mycket skit, men ibland dyker det upp guldkorn då mannen eller killen bjudit in en bekant som får vara med och man ser henne njuta. Både av situationen och av få lite mer än vänligt. En förövrigt ganska vanlig dröm för många tjejer här på FL. Även bra Gloryholes kan vara upphetsande.
Jag tittar nästan uteslutande på "amatörporr" som är övertygande hemmagjord. Anledningen är att äkta lust och kåthet måste återspeglas för att jag ska gå igång 100%.
Helst ska det vara hård och kinky sex med inslag av dominans. Analsex är nästan ett måste.
I princip bara lesbisk porr. De ser ut att ha trevligt och jag slipper se manliga könsorgan.
Jag tittar uteslutande på amatör porr (eller vad som verkar som amatör porr) har även nu börjat få en fetish (tänder på) för anal stimulans av mannen samtidigt som tjejen/kvinnan suger.
Googla "Alexis breeze takes her wet pussy" klicka på första länken, gå till 16 minuter in i klippet. Detta gör mig något fruktansvärt kåt.
En tjock kuk och en stor härlig rumpa med ganska smal midja och den där ställningen, ojoj...
Dominanssex med snygga människor i snygga miljöer som är snyggt fotat...
cuckold är favoriten
störa bröst.
sprut på/i tjejen
lesbisk
grupp
sexleksaker
tittar på nästan allt :)