• käärlek

    BF September i Linköping?

    Tänkte kolla om det är fler Linköpingsbor som väntar smått i September som vill följas åt.

  • Svar på tråden BF September i Linköping?
  • Jao

    verkar inte finnas så många fler just nu?  Är iaf i v 13 nu, så det känns ju som en evighet kvar kan jag tycka.. UL nästa vecka kanske gör det lite mer verkligt iaf.. Hoppas det hoppar in fler här i tråden..  

  • käärlek

    Hej, vad skoj med iallafall en till. ;) Hehe! Är ju lite tidigt än så vissa kanske inte vågar gå med i en sån här grupp ifall det blir lite avslöjande. :) Får hoppas det kommer in fler med tiden. (Skriver från mobilen nu, så kan inte göra radbyte!) Men jag gick in i v. 14 (13+0) idag (eller imorgon, lite olika på olika sidor) och gjorde UL i Onsdags. :) Har du fler barn, eller är det ert första? (:

  • Jao
    käärlek skrev 2013-02-24 20:34:05 följande:
    Hej, vad skoj med iallafall en till. ;) Hehe! Är ju lite tidigt än så vissa kanske inte vågar gå med i en sån här grupp ifall det blir lite avslöjande. :) Får hoppas det kommer in fler med tiden. (Skriver från mobilen nu, så kan inte göra radbyte!) Men jag gick in i v. 14 (13+0) idag (eller imorgon, lite olika på olika sidor) och gjorde UL i Onsdags. :) Har du fler barn, eller är det ert första? (:
    Ja det kanske blir fler med tiden, som du säger, är ju lite tidigt än.. Åh vad spännande, gick det bra o så? Tog det lång tid? Det blir första! För dig då?
  • käärlek

    Det blir faktiskt tredje, trots en rätt ung ålder (blir 25) - ville ha barnen tätt så syskonen blir 3 och 2 nu i vår. UL:et gick jättebra. Liten var livlig och hoppade omkring som attan, funderar på om det kommer vara en groda som kommer ut i September..hihi! ;) Själva UL tog runt 20min tror jag, var så inne i det så tänkte inte på vad klockan var när vi gick, men man hinner se och njuta ordentligt, så det kändes skönt och kul. :) Spännande med första barnet!! :) Var det planerat?

  • Jao
    käärlek skrev 2013-02-24 21:02:00 följande:
    Det blir faktiskt tredje, trots en rätt ung ålder (blir 25) - ville ha barnen tätt så syskonen blir 3 och 2 nu i vår. UL:et gick jättebra. Liten var livlig och hoppade omkring som attan, funderar på om det kommer vara en groda som kommer ut i September..hihi! ;) Själva UL tog runt 20min tror jag, var så inne i det så tänkte inte på vad klockan var när vi gick, men man hinner se och njuta ordentligt, så det kändes skönt och kul. :) Spännande med första barnet!! :) Var det planerat?
    Okej, då vet du ju vad som väntar iaf  Haha, ja det kanske blir en groda.. Okej så bra! Imorgon är det vår tur att se den lilla, är lite smånervös men hoppas på att det går bra..  Ja det känns spännande! Ja det kan man nog säga att det var  
  • Jao

    Lite dött här i tråden.. tycker någon mer kan haka på..    
    Hur går allt för dig? Mår du bra?

  • käärlek
    Jao skrev 2013-03-12 18:19:43 följande:
    Lite dött här i tråden.. tycker någon mer kan haka på..    
    Hur går allt för dig? Mår du bra?
    Hehe, ja jag hade till och med glömt bort den lite. ;) Skulle behöva en puff tror jag, men sånt är det - annars kanske vi är enda i hela Linköping som väntar smått. Flört

    Här går det bra iallafall, har börjat känna lill*n där inne lite smått då och då, så det är skoj. Magen är rund och g om kvällen men på morgonen och under dagen skulle nog ingen gissa att jag är gravid. Men det känns rätt skönt, den kommer ju sen ändå - till och med så man hinner tröttna lite på att ha den också. Skrattande

    Hur går det hos er? Gick det bra på UL? =)
  • Jao
    käärlek skrev 2013-03-12 19:10:19 följande:
    Hehe, ja jag hade till och med glömt bort den lite. ;) Skulle behöva en puff tror jag, men sånt är det - annars kanske vi är enda i hela Linköping som väntar smått. Flört

    Här går det bra iallafall, har börjat känna lill*n där inne lite smått då och då, så det är skoj. Magen är rund och g om kvällen men på morgonen och under dagen skulle nog ingen gissa att jag är gravid. Men det känns rätt skönt, den kommer ju sen ändå - till och med så man hinner tröttna lite på att ha den också. Skrattande

    Hur går det hos er? Gick det bra på UL? =)
    Haha ja precis, det kanske bara är vi.. 

    Skönt att det går bra! Hur känner du där inne? Något som sprattlar till eller hur känns det? Kan nog inte säga att jag känt någon rörelse alls, vet inte om jag ska oroa mig eller om det är för tidigt att känna kanske.. Ja precis det kommer väl snart.. Har du berättat för många?

    Det går väl ganska bra här, har mått väldigt dåligt länge men börjar väl kännas bättre iaf, nu är det mest trötthet och huvudvärk som aldrig vill försvinna verkar det som.. Och ont i ryggen..  Men hoppas att det släpper det med snart.. UL gick bra! Det var spännande och mysigt att se! Känns så väldigt långt att vänta 5 v till nästa gång bara.. 
  • Milliez

    Väntar femman i slutet av september. Bor inte i Linköping just nu men flyttar "hem" igen i slutet av April :)

Svar på tråden BF September i Linköping?