• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-10 09:38:24 följande:
    Åh tack ska genast söka den posten
    Just nu sitter det förvisso en sk Erik på posten, men problem är till för att lösas. Jag kanske kan hjälpa till där. Nu vill jag inte säga för mycket öppet, eftersom jag blev avstängd tidigare enbart för att jag talade om vad jag ville göra med 2 killar som plågat ihjäl en katt. Jag ansågs uppmana till en brottslig handling. 

.....men jag tror vi förstår varann, Trailer
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 09:44:36 följande:
    Just nu sitter det förvisso en sk Erik på posten, men problem är till för att lösas. Jag kanske kan hjälpa till där. Nu vill jag inte säga för mycket öppet, eftersom jag blev avstängd tidigare enbart för att jag talade om vad jag ville göra med 2 killar som plågat ihjäl en katt. Jag ansågs uppmana till en brottslig handling. 

.....men jag tror vi förstår varann, Trailer. 
    Jag förstår precis
    Manyok
  • Orcha

"The one that's hidin' within me is not '"another me"'... It's just another '"part of me."' I am who I am... Including my dark side. It isn't right to think of my other side as a separate entity whom I can criticize... Rather, I must accept who I am as a whole..."— Orcha

Hittade på wikinåt, fan man gör avtryck uberalles

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Feltryck01

Redan imorgon får jag besked om jag får nytt jobb eller inte! Hej halleluja föffan jävlar! hur ska jag kunna sova!?!

• Orcha
    Feltryck01 skrev 2013-04-11 23:40:37 följande:
    Redan imorgon får jag besked om jag får nytt jobb eller inte! Hej halleluja föffan jävlar! hur ska jag kunna sova!?!
    IUiiiiiik, fan...
    Drick vin och intala dig saker!!!

Eller inte.

Håller tummarna Kyss
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Kicki85
    Feltryck01 skrev 2013-04-11 23:40:37 följande:

Klart du får jobbet. Varför skulle de inte välja den som är bäst?
  • Feltryck01

Dricker vin och slår mig själv i huvudet med en stekpanna! Någon gång måste jag däcka!!!!

• Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-04-12 01:04:02 följande:
    Dricker vin och slår mig själv i huvudet med en stekpanna! Någon gång måste jag däcka!!!!
    Se till att du inte missar samtalet imorgon.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Feltryck01

Nej förihelvete! Sätter telefonen på högsta volymen. Vaknar redan av halva, så med full volym kommer jag absolut få en pinne i röven direkt ifall de ringer "tidigt".

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?