Soc tog min son
Hej. Förlåt om jag lägger mig i nu ser jag också att tråden är två månader gammal. Men var bara tvungen att lägga till för att gå i särskola måste man ha en diagnos, då räcker det inte bara med att man har problem med stavning och läsa. Det är klart det är synd att dom tig ditt barn. Men tyvärr har som anledningar oftast. Men du är så upprörd så du förstår inte varför, och fel av soc att inte förklara för dig på ett bra sätt. Stå på dig och våga vara dig skälv. Förneka inte massa saker om dig vilket kan göra det svårare om du faktiskt får tillbaka barnet. Säg vad du har lite problem med tillexempel byta blöja så får du kanske hjälp med det. Om du säger jag kan allt, sen visa det sig att du kanske tycket byta blöja var svårt kommer soc ha svårt att lita och tro dig. Stå på dig du är ingen sämre människa. Även dom som inte gått i särskolan kan tycka det är knepigt och ta hand om ett barn. Se det positiva i allt förklara för soc vad du tycker är knepigt så hjälper dom dig:) en stor kram till dig, kom ihåg du är du och det är det som räknas:)