• Hedgehog

    Vi som plussat och har BF i november 2013

    Hej på er!

    Jag är så känslofylld just nu. Plussade igår efter att ha försökt i ett år. Detta blir andra barnet om allt går väl. Jag hade gärna velat följas åt under resan!

    Hade varit skoj att om vi blev ett par stycken, men inte får många?

    Kramar! 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-07 11:38
    *för många

  • Svar på tråden Vi som plussat och har BF i november 2013
  • Veriz

    Hej & GRATTIS till plusset! <3

    Hoppar gärna in om vi blir några st. Plussade nyss, haha

    Bf 11 nov, dvs samma datum vi kom hem från BB för två år sen. Har en son, Milo som är född 8/11-11 Och nu efter några försök verkar vi blivit gravida igen.
    Men är ju väldigt tidigt än, men bara att hoppas att allt går bra :)

          

  • Kat91

    Hoppar också gärna med här! Plussade i måndags och bf blir 8/11 om jag räknat rätt. Vi har en son född 18/11-11 så det blir nästan precis två år mellan om allt nu går bra men jag hade tänkt försöka vänta barn den här gången och inte missfall

    GRATTIS till er också!

  • Veriz
    Kat91 skrev 2013-03-08 00:28:24 följande:
    Hoppar också gärna med här! Plussade i måndags och bf blir 8/11 om jag räknat rätt. Vi har en son född 18/11-11 så det blir nästan precis två år mellan om allt nu går bra men jag hade tänkt försöka vänta barn den här gången och inte missfall

    GRATTIS till er också!
    GRATTIS! Men då har vi jämngamla barn, vår lille är ju bara 10 dar äldre än eran :) haha kanske blir ombytta datum då denna gång.... 8/11 är ju sonen född, nu har vi bf 11/11 ;)

    Helt klart roligast om vi inte blir så många i denna tråd, blir så grötigt att följa tycker jag. :)

    Lycka till till er andra & så håller vi tummarna för att det blir bebisar i nov. Mycket kan ju tyvärr hända men jag försöker att inte tänka så mycket på det. Händer det så är det ju nåt som är tokigt, så tänk positivt & så hoppas vi att vi kan fäljas även efter barnafödandet ;)

    Hur mår ni annars då? Har ni några symptom? Själv började jag förstå hur det stod till, varit uppsvälld & gasig, haha. Samma som med sonen i början... Liiite illamående inte alls sugen på sötsaker, inte ens choklad... haha Och det var samma för två år sen...

            
  • Hedgehog

    Hej på er! Va roligt att ni också plussat! Grattis! Jag har en dotter född sep 09, så de känns helt fantastiskt att det äntligen är på G med syskon.

    Jag har lite molande värk emellanåt och mår stundvis jätteilla. Haft huvudvärk i 5 dagar, from 2 dagar innan jag plussade. Känner mig verkligen gravid redan, vilket känns fantastiskt även om symptomen är sådär roliga...

    Fått tid till första mötet den 22/3. Skoj! Hur mår ni? Kram

    Hur mår ni?
    Kram

  • Kat91

    Här tog det ju såklart slut redan i går för vår del så jag hoppar ut igen :/

  • Hedgehog
    Kat91 skrev 2013-03-12 00:38:21 följande:
    Här tog det ju såklart slut redan i går för vår del så jag hoppar ut igen :/
    <3 Det får bara inte ske...

    Jag vet inte hur det kommer gå här heller. Fick en brun flytning i morse och da har kommit mer... Ringde BM som sa att jag bara för avvakta eftersom jag är v 6 och de "inte kan kolla alla blödningar i tidig gravidtet"...

    Hoppas innerligt att ni plussar snart igen!

    Kram 
  • Hedgehog

    Hej på er! Igår tog de slut för oss. Biter ihop och försöker igen om ett par veckor.
    Roligt om ni fortsätter tråden :)
    Lycka till!

  • Veriz
    Kat91 skrev 2013-03-12 00:38:21 följande:
    Här tog det ju såklart slut redan i går för vår del så jag hoppar ut igen :/

    Åh nej va trist, lider med er <3
  • Veriz
    Hedgehog skrev 2013-03-14 07:47:13 följande:
    Hej på er! Igår tog de slut för oss. Biter ihop och försöker igen om ett par veckor.
    Roligt om ni fortsätter tråden :)
    Lycka till!

    ÅH nej, verkligen ledsamt! <3 Tänker på er
Svar på tråden Vi som plussat och har BF i november 2013