• Lina79

    Någon i Malmö som väntar barn i höst 2013?

    E det någon som bor i Malmö som vill följas åt? Gravid och väntar mitt tredje men för mig spelar det ingen roll hur många ni eller inte har:). Det roliga är att följas åt och kanske sedan träffas och "leka" lite.......

  • Svar på tråden Någon i Malmö som väntar barn i höst 2013?
  • Lina79

    Hej! Vad roligt att någon svarade Den 16 september är det beräknat till. Var i Malmö bor du? Läste att du träffat din man via familjeliv. Så kul o spännande! Hur mår du om du jämför graviditeterna? Du jobbar som jurist såg jag. Jobbar du nu? Min sambo jobbar på Arbetsmiljöverket som jurist. Har du fått tid för ul?

  • carrobarro84

    Bor i oxie. Vart bor du själv? Jo jag mår prima, tröttare än sist men nästan inget illamående alls. Har inte fått nån tid för ul ännu då min inskrivning bara var i veckan pga inställda tider, men det är väl nu ganska snart. Jo jag jobbar, på förvaltningsrätten just nu men har precis fått ett nytt jobb eftersom min tjänst är slut sista maj. Vad roligt med nr 3 för dig, hur gamla är dina andra barn? Min son är drygt 2 år.

  • Lina79

    Leo fyller 2 år i mitten av juni o Lilly fyllde 3 år i dec. Jag är också trött, inget ovanligt om jag slumrar i soffan kl 20.30. Hi hi. Annars har jag också mått ganska bra . Vi bor mitt uppe i stan bakom Caroli, en gata från kanalen. Hur länge tänker du jobba? Men vilken mage man redan har fått. Först var jag orolig för tvillingar men det var det inte. Vilken tur! Vad gillar ni annars att göra?

  • carrobarro84

    Oj, då får ni rätt tätt mellan barnen, skoj! Jag tänker nog jobba så länge det går, med sonen så var jag tvungen att ta semester en månad innan för jag veckopendlade från Sthlm då å fick inte flyga längre. Jag gillar att jobba så jag gör gärna det. Vad jobbar du med? Har inte fått sådär jättemkt mage ännu, men mer än förra gången såklart. På kvällen är jag dock väldigt svullen.

  • Lina79