• Äldre 12 Mar 13:06
    6004 visningar
    1 svar
    1
    6004

    Du som fick barn Augusti 2011

    Hej,
    Vi skall ha barn i augusti 2013 och jag börjar fundera på detta och vagn. När jag sist fick barn januari 2004 valde vi av slump en Brio kombi med mjuklift och det fungerade utmärkt eftersom när dottern mot sommarn togs av kläder så rymde ju mjukliften lite mer bebis samt mot slutet av sommarn och hösten blev hon förstor för mjukliften samt att hon ville sitta mer så då bylsade vi upp henne i sittdelen på vagnen utan lift.

    Nu skall vi ha barn i augusti och det innebär att barnet kommer att ligga ner åtminstonde hela vintern och ev mot mars/april i vinterkläder. Vad skall vi ha nu för vagn? Jag är lite inne på en sittvagn med mjuklift även denna gång, vad säger ni som fick barn i augusti 2011, hård lift, mjuklift, vagnsmärke, dock inte snurrbara framhjul.

    Hls Josse    

        

  • Svar på tråden Du som fick barn Augusti 2011
  • Äldre 15 Apr 07:06
    #1

    Fick min dotter i Augusti 2011 och köpte en kobivagn och mjuklift vid sidan om. Vi trodde att det skulle räcka med kombivagnen men hon sov bättre i mjukliften som vi satte i vagnen. när hon växte ur mjukliften var det bara att ta ur den och låta henne ligga i vagnen med filt framåt vårkanten. 

Svar på tråden Du som fick barn Augusti 2011