• Rottiss

    Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?

    Om två veckor så flyttar jag till Södertälje, det skulle vara jättekul att komma i kontakt med andra föräldrar eller blivande föräldrar. Glad Några trevliga där ute?

  • Svar på tråden Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?
  • Sazee

    Här har du en förälder iaf. :) har en son på 3,5 och väntar tillökning. Vart flytar du ifrån? :)

  • Rottiss

    Jag flyttar från Upplands Väsby (norra Stockholm) 

    kul Jag ska flytta till Rosenlund, är fortfarande lite nybörjare med geografin här i telge :-P 

  • Whitetrash86
    Rottiss skrev 2013-03-15 17:02:42 följande:
    Jag flyttar från Upplands Väsby (norra Stockholm) 

    kul Jag ska flytta till Rosenlund, är fortfarande lite nybörjare med geografin här i telge :-P 
    Ahh, vid sjukhuset. Bor på andra sidan stan =D
  • AnneliR

    Här är en till förälder :) bor ca 3,5 mil från södertälje men jobbar där. Har två pojkar på1 1/2 år och en på snart 3 år. Har du barn eller är du gravid? :)

  • Rottiss

    Jag är både gravid och så har jag två bonusar i åldern 3 och 5 år  


    Sazee skrev 2013-03-15 17:17:02 följande:
    Rosenlund är fint. :) flyttar ni hit pga jobb eller?
    Jo det tycker jag =) Yes, sambon har fått ett jobberbjudande där borta.

    Ser fram emot flytten och sommaren som kommer strax därpå! Härligt  
  • Sthlm Cicci

    Här är en till! Bor i Järna nu. Men flyttar snart till Hölö. Har en 1 årig dotter och har en knodd på bakning...

  • Rottiss
    Sthlm Cicci skrev 2013-03-15 22:16:02 följande:
    Här är en till! Bor i Järna nu. Men flyttar snart till Hölö. Har en 1 årig dotter och har en knodd på bakning...
    Skoj!! När har du bf? Du har också en rottis va? Skrattande
  • Sthlm Cicci

    Har bf den 4/10. Jag har haft. Fick ta bort honom i november pga odiagnoserad smärta. Så nu har vi bara en stafftik här hemma. Men får hem en blå staffhane på torsdag. :D

Svar på tråden Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?