Pergotime start mars 2013.
Neg test :,-( ...... Mensen kommer på tis som vanligt...
Åt helvete med detta.
Neg test :,-( ...... Mensen kommer på tis som vanligt...
Åt helvete med detta.
Vad e puregon?
Jag kommer Pausa denna månaden från pergo. Min man mår inte bra pga depression så just nu får vi försöka fokusera på det. Känns fruktansvärt tråkigt men det är ju inte för alltid.
Jag har bara tagit en, fast jag tar varannan så andra månadens det inne i nu. Skulle börjat på lördag igen.
Där kom "den" fast det var ju väntat
..... Även om det är som det är nu så hade man ju blivit glad.
Men mitt plus kommer nog till hösten.....
Kan man ta halva pergo tabletter???
Jag skulle tagit min första tablett igår men valde att hoppa över denna månaden..... Men nu när jag läser att man kan ta en halv. E det för sent nu?
Om man inte haft äl kan Mensen komma i princip närsom. Vet inte hur dina cyklar ser ut.
Igår var jag på cykeldag sex. Tog en halv då faktiskt. Jag tar de mest för att "underhålla" min cykel nu, blir inte gravid när jag tar pergo iaf eftersom jag blir så fruktansvärt överstimmulerad. Mina ägg blir stora som fotbollar och sist kunde jag knappt stå, sitta eller röra mig tills äl var över..... Däremot i "paus" månaden så mår min kropp bättre. Jag tar ju bara pergo varannan månad Iom det blir så. Jag pratade med min sambo igår med och han vill fortf få barn med mig. Men han måste må bättre. Men OM jag Mot all förmodan blir gravid så blir det så.